Gå til innhold

Nye fotobokser

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

Hvordan er det med de nye fotoboksene? Ser man tydelig at man blir tatt, eller er det så svak blitz på dem?

Fortsetter under...

Skrevet

Har det kommet noen nye på markedet i det siste? De gamle blinker så det holder, selv på lyse dagen er du ikke i tvil om at du blir tatt. Jeg tviler på at det er noen forskjell på det om det har kommet noe nytt.

Så du har kjørt for fort nå da:-)

Skrevet

Har det kommet noen nye på markedet i det siste? De gamle blinker så det holder, selv på lyse dagen er du ikke i tvil om at du blir tatt. Jeg tviler på at det er noen forskjell på det om det har kommet noe nytt.

Har du blitt blendet av blitzen, eller? *s* Har tilgode å bli fotografert... ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1228468387' post='4031588]

Har du blitt blendet av blitzen, eller? *s* Har tilgode å bli fotografert... ;-)

Det har ikke jeg! :-(

Ble tatt i en boks for et par år siden, enda jeg meget godt visste at det både var boks der og at det bare var 50-sone... Boksen står godt gjemt bak en gedigen eik, bare 150 meter etter 50-skiltet, så der er det nok mange som går i fella. Jeg hadde bare aldri trodd at jeg skulle gjøre det, jeg som alltid er så påpasselig på det stedet...

Men så satt jeg der litt for mye i mine egne tanker og glemte å bremse ned og *flash* der kom det et meget tydelig rødt lys, ja. Ingen tvil om at jeg ble fotografert, og mer enn 4000 kroner ble bota på... :-(

Skrevet

Det har ikke jeg! :-(

Ble tatt i en boks for et par år siden, enda jeg meget godt visste at det både var boks der og at det bare var 50-sone... Boksen står godt gjemt bak en gedigen eik, bare 150 meter etter 50-skiltet, så der er det nok mange som går i fella. Jeg hadde bare aldri trodd at jeg skulle gjøre det, jeg som alltid er så påpasselig på det stedet...

Men så satt jeg der litt for mye i mine egne tanker og glemte å bremse ned og *flash* der kom det et meget tydelig rødt lys, ja. Ingen tvil om at jeg ble fotografert, og mer enn 4000 kroner ble bota på... :-(

Sure penger :(

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1228468387' post='4031588]

Nei, jeg har aldri blitt tatt selv i fotoboks, men har sett at de har blinket for det:-)

Annonse

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1228469047' post='4031594]

Sure penger :(

Gjett om! Men fart er farlig, så det var jo fortjent å bli bøtelagt når jeg ikke holdt fartsgrensa.

Gjest Elextra
Skrevet

Gjett om! Men fart er farlig, så det var jo fortjent å bli bøtelagt når jeg ikke holdt fartsgrensa.

''Men fart er farlig, så det var jo fortjent å bli bøtelagt når jeg ikke holdt fartsgrensa.''

* rister litt på hodet over morsans PK-het *

Skrevet

''Men fart er farlig, så det var jo fortjent å bli bøtelagt når jeg ikke holdt fartsgrensa.''

* rister litt på hodet over morsans PK-het *

;-)

Skrevet

Jeg slutter meg til Elextras innlegg. *riste på hodet*

Bøtenivået for fartsovertredelser i Norge er idiotisk høyt ift straff for andre lovbrudd. Men det er en litt annen diskusjon....

Skrevet

Nei, jeg har aldri blitt tatt selv i fotoboks, men har sett at de har blinket for det:-)

Ser for meg en hattkaill som blir forbikjørt av alle andre *hehe*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1228469765' post='4031617]

Det kan du tro, selv om jeg kjører fortere på bane enn på vegen:-)

Skrevet

Farten alene er ikke farlig:-)

Annonse

Skrevet

Farten alene er ikke farlig:-)

Nei, det er som regel bråstoppen som er problemet...;-)

Skrevet

Det kan du tro, selv om jeg kjører fortere på bane enn på vegen:-)

Kunne fort ha trodd det, om jeg ikke hadde visst bedre ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1228469765' post='4031617]

*he he*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1228470150' post='4031626]

Kunne fort ha trodd det, om jeg ikke hadde visst bedre ;-)

Forundrer meg ikke at du tror at jeg er mann med hatt.

Skrevet

Forundrer meg ikke at du tror at jeg er mann med hatt.

Haha. Tror nok ikke det, nei.

candyqueen_83
Skrevet

Noen sa til meg at de har slått av det sterke lyset fordi det påvirket trafikken for mye.

Jaaa, pleier alltid ligge godt under 50, men i går kveld ble det nok 60+ :o(

Jeg vet rett og slett ikke, tror jeg fikk blackout for klarer ikke huske speedometeret.

Men høres usannsynlig ut å kjøre den strekningen med høyere fart enn 65 hvertfall.

Jeg så ikke et eneste lys da. Men innbiller meg jo at dem har sluttet med blinkene.

candyqueen_83
Skrevet

Men de som måler gjennomsnittsfart også. Blinker de også kraftig? Leser både det ene og det andre på nett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...