Gå til innhold

Eieren ville ikke ha igjen katten!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

For litt siden skrev jeg et innlegg om en katt som hadde kommet til meg.

Hun har vært hos dyrlegen, blitt vasket og stelt, fått chip og levert til dyrebeskyttelsen.

Så viste det seg at hun allerede hadde en chip som dyrlegen overså, hun er en ekte norsk skogskatt på 4 år.

Katten bodde ca 4 mil herfra, hadde vært borte i 4 mnd og eieren ville ikke ha henne tilbake!!

Nå har hun det godt hos dyrebeskyttelsen, de gjør en utmerket jobb for dyr som har det vondt! Så får hun nok et godt hjem etterhvert! :)

Skrevet

Det er helt utrolig at folk kan gå til anskaffelse av en katt, for så å ikke ville ha den tilbake en stund senere.

Gjest Milde måne
Skrevet

Stakkars pusen som de ikke ville ha tilbake,bra den har det godt nå og det er takket være deg!

Fint at det finnes slike folk : )

Skrevet

Det er ganske opprørende at en som har mistet kjæledyret sitt ikke ønsker det tilbake.

Jeg tenker på da katten min forsvant. Hvor fortvilet jeg var.

Hadde noen funnet katten min og gjort så mye for den som du har gjort, hadde det vanket roser, vin, dekning av alle utgifter + en saftig finnerlønn.

Tydelig at ikke alle er like opptatt av dyrs velferd. Det er nok bedre at pusen kommer til noen som ønsker seg å ta seg av den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...