Rith Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 For litt siden skrev jeg et innlegg om en katt som hadde kommet til meg. Hun har vært hos dyrlegen, blitt vasket og stelt, fått chip og levert til dyrebeskyttelsen. Så viste det seg at hun allerede hadde en chip som dyrlegen overså, hun er en ekte norsk skogskatt på 4 år. Katten bodde ca 4 mil herfra, hadde vært borte i 4 mnd og eieren ville ikke ha henne tilbake!! Nå har hun det godt hos dyrebeskyttelsen, de gjør en utmerket jobb for dyr som har det vondt! Så får hun nok et godt hjem etterhvert! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Godt for kattene at det finnes slike som deg 0 Siter
Gjest GA Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Er det mulig? Stakkars pusen. Bra du tok deg av henne da. 0 Siter
Bookworm Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Det er helt utrolig at folk kan gå til anskaffelse av en katt, for så å ikke ville ha den tilbake en stund senere. 0 Siter
Gjest Milde måne Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Stakkars pusen som de ikke ville ha tilbake,bra den har det godt nå og det er takket være deg! Fint at det finnes slike folk : ) 0 Siter
jonia Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Det er ganske opprørende at en som har mistet kjæledyret sitt ikke ønsker det tilbake. Jeg tenker på da katten min forsvant. Hvor fortvilet jeg var. Hadde noen funnet katten min og gjort så mye for den som du har gjort, hadde det vanket roser, vin, dekning av alle utgifter + en saftig finnerlønn. Tydelig at ikke alle er like opptatt av dyrs velferd. Det er nok bedre at pusen kommer til noen som ønsker seg å ta seg av den. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Så godt å høre at den har fått det fint :0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.