spiky Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Skal på julebord til noen jeg ikke kjenner så godt neste helg. Det blir nesten 40 stykker og i leide lokaler. Jeg har en hel-lang kobberfarget satengkjole med spagettistropper. Er det for pyntet med lang kjole når det står «pent julebordsantrekk» på invit. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Omtrent alt er vel "lov", men jeg synes kanskje kjolen høres ut til å være i overkant pyntet, ja. Men tviler på at noen vil _reagere_ på det *S*. 0 Siter
Gjest lausøra Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Kjolen hørtes veldig fin ut den - men bør også tenke på at det kan bli endel drikke og fyll, og lang kjole trenger ikke bli det mest praktiske da. (men det har du helt sikkert tenkt på allerede da :-) ) Ellers høres kjolen mer enn fin nok ut til julebordet, du har ikke noen av de bekjente du nevnte som kan vurdere det bedre enn oss på forumet- kan være litt vanskelig å se den for oss ordentlig 0 Siter
spiky Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Skrevet 5. desember 2008 Kjolen hørtes veldig fin ut den - men bør også tenke på at det kan bli endel drikke og fyll, og lang kjole trenger ikke bli det mest praktiske da. (men det har du helt sikkert tenkt på allerede da :-) ) Ellers høres kjolen mer enn fin nok ut til julebordet, du har ikke noen av de bekjente du nevnte som kan vurdere det bedre enn oss på forumet- kan være litt vanskelig å se den for oss ordentlig Jeg kjenner ingen andre enn samboeren min. Og han er som de fleste menn «gå i hva du vil du kjære», Jeg har brukt den i et bryllup en gang, og der passer den jo fint, men så tenkte jeg (for å spare penger) at julebord også er en anledning der man er ganske pyntet. Ihvertfall når det er mange gjester, leide lokaler og middag. Den er ganske enkel i snittet. Men det er lengden og stoffet som kanskje gjør den for pyntet. 0 Siter
adelie Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Har du en kort jakke du kan ha utenpå når du ankommer. Så kan du heller ta den av etterhvert. Da ser du litt mer kledd ut. Du kan ev bruke sånn som du knytter foran, det behøver ikke være "jakke-jakke" hvis du skjønner. Og så behøver du ikke ha de mest fancy skoene, men kle deg litt "ned". Det er både lov, og gøy! 0 Siter
spiky Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Skrevet 5. desember 2008 Har du en kort jakke du kan ha utenpå når du ankommer. Så kan du heller ta den av etterhvert. Da ser du litt mer kledd ut. Du kan ev bruke sånn som du knytter foran, det behøver ikke være "jakke-jakke" hvis du skjønner. Og så behøver du ikke ha de mest fancy skoene, men kle deg litt "ned". Det er både lov, og gøy! Ja jeg har en jakke! God idé. Takk. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Syns den hørtes helt topp ut. :0) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.