Gjest julenissemor Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Skal du på JULEbord? Og hva skal du ha eventuelt ha på deg 0 Siter
Gjest firepile Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Nei, skal ikke på JULEbord. Men skal ha JULEfrokost første JULEdag. 0 Siter
Gjest julenissemor Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Nei, skal ikke på JULEbord. Men skal ha JULEfrokost første JULEdag. Herlig! GOD JUL 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Ikke noe julebord, så jeg kler ikke på meg 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Var på julebord sist helg. Hadde på meg en sort minikjole. :0) 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Ja, det skal jeg og jeg skal ha på meg nye dongrybokser og hettegenser. I fjor pyntet jeg meg og det var helt malplassert på det julebordet 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Jeg skal på julebord neste helg og skal ha på meg kjole, sorte strømpebukser og sorte sko. Jeg har tre kjoler å velge i - to med halvlange ermer, lengde til rett over kneet, smale i midja og utringede. En er rosa-lilla og en er mørk, varmgrå. Den tredje kjolen er lilla, rekker til rett over knærne, stropper over skuldrene og med høyt liv. 0 Siter
pekkaline Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Nei, i år skippet vi det Jeg har enten pen topp og skjørt, eller enkjole når jeg skal på julebord. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Jeg skal på julebord i kveld, og da blir det kjole. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Jeg skal på julebord neste helg og skal ha på meg kjole, sorte strømpebukser og sorte sko. Jeg har tre kjoler å velge i - to med halvlange ermer, lengde til rett over kneet, smale i midja og utringede. En er rosa-lilla og en er mørk, varmgrå. Den tredje kjolen er lilla, rekker til rett over knærne, stropper over skuldrene og med høyt liv. Den tredje ) Hørtes fin ut. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Den tredje ) Hørtes fin ut. De to første ligger fortsatt på postkontoret, så det er bare den tredje som er "safe" foreløpig ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.