Gå til innhold

Harry Potter rekkefølge

Anbefalte innlegg

Gjest HP til jul
Skrevet

Noen som kan gi meg den korrekte rekkefølgen av HP bøkene? Og, er det nylig kommet ut en ny HP bok på norsk?

Gjest høstløv
Skrevet

"Skalden Skurres historier" er utgitt i 2008.

www.haugenbok.no

Gjest ChiengMai
Skrevet

"Skalden Skurres historier" er utgitt i 2008.

www.haugenbok.no

Men det er ikke en Harry Potter-bok! Det er en eventyrbok som er nevnt i den siste Harry Potter-boka.

Gjest høstløv
Skrevet

Men det er ikke en Harry Potter-bok! Det er en eventyrbok som er nevnt i den siste Harry Potter-boka.

Det er derfor jeg la inn en link til anmeldelsen. :-)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Legger du til http:// foran så kan man klikke på linken fra DOL.

Men jeg ville nå pelle på det likevel sida det spesifikt ble spurt etter rekkefølgen på Harry Potter-bøkene. :-)

Skrevet

Legger du til http:// foran så kan man klikke på linken fra DOL.

Men jeg ville nå pelle på det likevel sida det spesifikt ble spurt etter rekkefølgen på Harry Potter-bøkene. :-)

Trådstarter spurte jo også om "Og, er det nylig kommet ut en ny HP bok på norsk?", så da er det jo greit å nevne Skalden Skurre, men jeg synes jo at man samtidig bør nevne at boken egentlig ikke handler om Harry Potter:-)

*pusser glorien*

Skrevet

Først kom Harry Potter 1, så Harry Potter 2, deretter Harry Potter 3 osv....

Gjest ChiengMai
Skrevet

Trådstarter spurte jo også om "Og, er det nylig kommet ut en ny HP bok på norsk?", så da er det jo greit å nevne Skalden Skurre, men jeg synes jo at man samtidig bør nevne at boken egentlig ikke handler om Harry Potter:-)

*pusser glorien*

Det er IKKE en Harry Potter-bok, så det er misvisende å nevne den som en ny Harry Potter. Dette har vært understreket både av forlag og forfatter, så det så. :-)

Skrevet

Det er IKKE en Harry Potter-bok, så det er misvisende å nevne den som en ny Harry Potter. Dette har vært understreket både av forlag og forfatter, så det så. :-)

;-) men den er i aller høyeste grad relatert til HP-universet;-)

trådstarter har sikkert lest elle rhørt noe om at det har kommet ut en ny bok fra Rowling nå, så det er absolutt relevant å nevne at det har gjort det.

Gjest ChiengMai
Skrevet

;-) men den er i aller høyeste grad relatert til HP-universet;-)

trådstarter har sikkert lest elle rhørt noe om at det har kommet ut en ny bok fra Rowling nå, så det er absolutt relevant å nevne at det har gjort det.

''trådstarter har sikkert lest elle rhørt noe om at det har kommet ut en ny bok fra Rowling nå, så det er absolutt relevant å nevne at det har gjort det.''

Det er jeg ikke uenig i, jeg er bare uenig at den nevnes som om den er en Harry Potter-bok ettersom det er det trådstarter spør om. Siste Harry Potter kom i fjor sommer/høst.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...