Gå til innhold

Blå negllakk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan en voksen dame ha blå negllakk hvis det passer til resten av antrekket, eller blir det helt galt? (er 41)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg ville aldri brukt det, men det er nok en smaksak.

Aliza1365380759
Skrevet

Jeg personlig synes blå neglelakk ser malplassert ut hvis man er eldre enn 10-12 år gammel, men hvis du er komfortabel med å bruke det så er det vel bare å gjøre det? :-)

Skrevet

Selvsagt kan du ha blå neglelakk. Hvis du synes det er pent. Bare kult, det.

Gjest Aimabel
Skrevet

Må nesten se antrekket først... Men sånn generelt, skeptisk....

Skrevet

Smaken er som baken, jeg syntes også det var veldig kult med en mørkeblå neglelakk med glitter i da jeg var 19. ;)

Skrevet

Smaken er som baken, jeg syntes også det var veldig kult med en mørkeblå neglelakk med glitter i da jeg var 19. ;)

Negllakken er ikke mørkeblå med glitter. Den er mellomblå, helt lik fage som toppen jeg skal ha på. Tror jeg går for denne negllakken :-)

Skrevet

Jeg er såpass sær at jeg synes neglelakk skal være lys eller rød, ikke blå / grønn / svart eller andre sterke farger. I alle fall ikke på voksne kvinner! Vet ikke hvorfor, men det gir meg grøsninger langt inn i ryggmargen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...