Gå til innhold

Julebord i morgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det skulle ikke tilfeldigvis finnes hold-in "strømpebukse" for slengarmer også?

AneM1365380603
Skrevet

Det finnes. Jeg så det i en avis nylig. Jeg tror det ble diskutert her inne også.

Skrevet

Det finnes. Jeg så det i en avis nylig. Jeg tror det ble diskutert her inne også.

Er det sant? Skulle likt å vite hvor jeg får tak i det:-)

AneM1365380603
Skrevet

Nja, det var kanskje ikke så pent:-)

Det kommer sikkert litt an på hva du skal ha på deg. Jeg skal i allefall droppe noe slikt, men hold-in strømpebukse blir det nok.

Skrevet

Det kommer sikkert litt an på hva du skal ha på deg. Jeg skal i allefall droppe noe slikt, men hold-in strømpebukse blir det nok.

Jeg må ikke ha hold-in strømpebukse, men armene mine er bleke og slapsete nå. Jeg begynner aldri å trene før etter jul, noe jeg angrer på i julebordsesongen.

Ja ja, det pleier å hjelpe med et par glass vin:-)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg må ikke ha hold-in strømpebukse, men armene mine er bleke og slapsete nå. Jeg begynner aldri å trene før etter jul, noe jeg angrer på i julebordsesongen.

Ja ja, det pleier å hjelpe med et par glass vin:-)

Jeg liker godt å klemme magen litt flatere ;)

Rødvin hjelper godt, ja! Du kan trøste deg med at de fleste er mest opptatt av hvordan de selv tar seg ut. Bleke og slapsete armer er ikke noe jeg ville lagt merke til i allefall.

Vi har nylig levert ungene litt hit og dit. Dette er første året vi ikke har barnevakt hjemme når det er julebord. Det skal bli godt å få sove ut i morgen. Tidligere har vi pleid å sove på skift.

Skrevet

Jeg liker godt å klemme magen litt flatere ;)

Rødvin hjelper godt, ja! Du kan trøste deg med at de fleste er mest opptatt av hvordan de selv tar seg ut. Bleke og slapsete armer er ikke noe jeg ville lagt merke til i allefall.

Vi har nylig levert ungene litt hit og dit. Dette er første året vi ikke har barnevakt hjemme når det er julebord. Det skal bli godt å få sove ut i morgen. Tidligere har vi pleid å sove på skift.

Kos deg på julebordet i kveld:-)

Skrevet

Det finnes i hvert fall masse trange ermer i både kjoler og jakker ;o)

Skrevet

Det finnes i hvert fall masse trange ermer i både kjoler og jakker ;o)

Her blir det samme kjolen som i fjor, med bare skuldre.

Husker du vi snakket om manualer? Jeg var jo så flink en periode og det hjalp godt også, men nå er det bare sønnen min som bruker dem.

Får se og sjerpe meg snart:-)

Skrevet

Her blir det samme kjolen som i fjor, med bare skuldre.

Husker du vi snakket om manualer? Jeg var jo så flink en periode og det hjalp godt også, men nå er det bare sønnen min som bruker dem.

Får se og sjerpe meg snart:-)

Nå ga du meg en ide på hva jeg skal ønske meg til jul for jeg fikk aldri kjøpt. Hvor tunge kjøpte du?

Skrevet

Jeg foreslår peeling i kveld, og en god krem. Da får du fin frisk hud, det er det som teller. Litt 'myke' armer er det vel ingen som reagerer negativt på?

Skrevet

LOL, jeg satser på bruk av sjal...;-)

Og som du sier lenger ned - det hjelper med litt rødvin!!

Skrevet

Nå ga du meg en ide på hva jeg skal ønske meg til jul for jeg fikk aldri kjøpt. Hvor tunge kjøpte du?

Kjøpte først noen på 2,5 kilo. Kjøpte så et par til på 5 kilo og nå har vi kjøp enda noen til hvor vi kan velge hvor tungt vi vil ha det.

De siste kjøpte jeg til sønnen min da. Han er veldig ivrig etter å få muskler. Trener hver kveld før han legger seg.

Skrevet

Kjøpte først noen på 2,5 kilo. Kjøpte så et par til på 5 kilo og nå har vi kjøp enda noen til hvor vi kan velge hvor tungt vi vil ha det.

De siste kjøpte jeg til sønnen min da. Han er veldig ivrig etter å få muskler. Trener hver kveld før han legger seg.

Jeg tror ikke jeg hadde klart 2,5 kg på 3x30 på triseps og biseps. Jeg vil ikke ha store muskler, bare sterkere.

Skrevet

Jeg tror ikke jeg hadde klart 2,5 kg på 3x30 på triseps og biseps. Jeg vil ikke ha store muskler, bare sterkere.

Jo, det hadde du klart. 2,5 kilo er vel omtrent det letteste du kan få tak i. Du får ikke store muskler av det, bare litt fastere og penere armer.

Skrevet

Jo, det hadde du klart. 2,5 kilo er vel omtrent det letteste du kan få tak i. Du får ikke store muskler av det, bare litt fastere og penere armer.

Jeg har ikke noe heng i det hele tatt. Jeg vil bare ha mer utholdende muskler, ikke større.

Skrevet

Jeg har ikke noe heng i det hele tatt. Jeg vil bare ha mer utholdende muskler, ikke større.

Begynn med 2,5 kilo og øk til 5 etterhvert.

Nå høres det ut som jeg skulle være ekspert på dette, men det er jeg ikke. Ingen er så svak i armene som meg. Tynne lange fyrstikkermer og når jeg løfter på dem henger det lille kjøttet jeg har. Da kan du tenke deg hvordan det ser ut.

Skrevet

3x30 er alt for mange repetisjoner. 3x12-15 og heller litt tyngre vekter og du når raskere målet om faste fine armer :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...