Gjest agree Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Det finnes og de er alt annet enn lekre. Litt "brun uten sol" er effektivt 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Begynn med 2,5 kilo og øk til 5 etterhvert. Nå høres det ut som jeg skulle være ekspert på dette, men det er jeg ikke. Ingen er så svak i armene som meg. Tynne lange fyrstikkermer og når jeg løfter på dem henger det lille kjøttet jeg har. Da kan du tenke deg hvordan det ser ut. LOL, nå høres du morsom ut. Jeg blir rent misunnelig på tynne armer, jeg sliter med å få tak i jakker som er store nok over overarmene. Men grevinneheng vil jeg ikke ha altså ;o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 3x30 er alt for mange repetisjoner. 3x12-15 og heller litt tyngre vekter og du når raskere målet om faste fine armer Jeg har fine armer, jeg vil bare bli mer utholdende. Jeg vil ikke ha større muskler, jeg vil fremdeles ha muligheten til å ha klær uten ermer. 0 Siter
Gjest agree Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Jeg har fine armer, jeg vil bare bli mer utholdende. Jeg vil ikke ha større muskler, jeg vil fremdeles ha muligheten til å ha klær uten ermer. Du blir utholdende nok på 15-20 rep. Med 30 er det mer fare for overbelasning. Og ikke får du stoooore muskler av det heller. Da må du trene helt annerledes og mye. 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Du blir utholdende nok på 15-20 rep. Med 30 er det mer fare for overbelasning. Og ikke får du stoooore muskler av det heller. Da må du trene helt annerledes og mye. Jeg har store muskler allerede, de blir jo ikke mindre heller. Jo, i løpet av vinteren hvis det fortsetter å være så mye snø, men det håper jeg ikke ) 0 Siter
adelie Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 LOL, nå høres du morsom ut. Jeg blir rent misunnelig på tynne armer, jeg sliter med å få tak i jakker som er store nok over overarmene. Men grevinneheng vil jeg ikke ha altså ;o) 2 kg vekter er veldig vanlig og anvendelig. Det der med størreslen på armene, tror jeg har mer med moten å gjøre. Det går jo ikke an å få kjøpt ytterplagg som har plass til verken jakke eller genser under. Samtidig er det kommet plagg med flaggermusermer igjen. Hallo! Hva skal man ha utenpå da? Ei drosje kanskej? 0 Siter
Dorthe Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 2 kg vekter er veldig vanlig og anvendelig. Det der med størreslen på armene, tror jeg har mer med moten å gjøre. Det går jo ikke an å få kjøpt ytterplagg som har plass til verken jakke eller genser under. Samtidig er det kommet plagg med flaggermusermer igjen. Hallo! Hva skal man ha utenpå da? Ei drosje kanskej? Ja, jeg sliter i år med å finne jakker, alt er gærnt, trange ermer, for lange, små over brystet Jeg fant en, det ser ut til at jeg får bruke den til pent og fjorårets modeller resten av tiden 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Jeg satset på "brun-uten-sol" på morgenen før festen, og en litt blank bodylotion like før. Ble så pent så . Forøvrig glemmer man jo fort sånt når man har fått litt vin (og andre har fått). Lurer også på om jeg ikke burde ønske meg sånne små manualer for å forebygge verre grevinnearmer enn jeg allerede har... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.