Gjest Geir Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Kom igjen folkens, det er fredag. Her er noen: ''-Så, hvor blir Cannes-festivalen holdt i år? (Christina Aguilera)'' ''- Jeg synes homofile ekteskap bør være mellom en mann og en kvinne (Arnold Schwartzenegger)'' ''- Hvis vi sprengte hverandre i luften, ville verden være trygg. (George Bush)'' ''- Jeg har egentlig aldri hatt lyst til å dra til Japan. Rett og slett fordi jeg ikke liker fisk. Og jeg vet at det er veldig populært der nede i Afrika. (Britney Spears)'' ''- Jeg har egne meninger - sterke meninger - men jeg er ikke alltid enig med dem. (George Bush)'' ''- Jeg har sagt det tusen ganger før, og nå sier jeg det for tredje og siste gang. (Kjell Magne Bondevik)'' 0 Siter
cathlin Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Hva med å heller tenke litt på det faktum at månen forflytter seg 3,8 cm bort fra jorda hvert år. Dvs 380 meter i løpet av 100 år. Hva vil skje med havstrømmene når månen får svakere og svakere kraft. Og hva vil skje med jorda når isen smelter, hvor mange mennesker tåler jorda å bære? Hva skjer når vi har hugget ned all skogen? Ødelegger vi jorda? eller klarer den å tilpasse seg endringer, er menneskene en ny krise, hvorfor har det blitt skapt intelligent liv, hva kommer til å skje i fremtiden? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Hva med å heller tenke litt på det faktum at månen forflytter seg 3,8 cm bort fra jorda hvert år. Dvs 380 meter i løpet av 100 år. Hva vil skje med havstrømmene når månen får svakere og svakere kraft. Og hva vil skje med jorda når isen smelter, hvor mange mennesker tåler jorda å bære? Hva skjer når vi har hugget ned all skogen? Ødelegger vi jorda? eller klarer den å tilpasse seg endringer, er menneskene en ny krise, hvorfor har det blitt skapt intelligent liv, hva kommer til å skje i fremtiden? Eg klarer nok neppe å stoppe månen uansett. Skal eg tenke på alt det "dilldallett" der mens du fråtser i rosa hettegensere o.l., no way! 0 Siter
cathlin Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Eg klarer nok neppe å stoppe månen uansett. Skal eg tenke på alt det "dilldallett" der mens du fråtser i rosa hettegensere o.l., no way! Du har ikke vondt av det. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Du har ikke vondt av det. Joda det har eg. Dessuten er det bortkasta energi! :-) Eg tenker visst jaggu nok til vanlig... 0 Siter
cathlin Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Joda det har eg. Dessuten er det bortkasta energi! :-) Eg tenker visst jaggu nok til vanlig... Javel da. Jeg gir meg. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Javel da. Jeg gir meg. Det var ikkje for tidlig! Om du absolutt skal vite noe om alt det der, så vil eg anbefale at du leser diktet "Til Jorden" (med vennlig hilsen) av Rolf Jacobsen. 0 Siter
cathlin Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Det var ikkje for tidlig! Om du absolutt skal vite noe om alt det der, så vil eg anbefale at du leser diktet "Til Jorden" (med vennlig hilsen) av Rolf Jacobsen. Ikke frist meg med kulturelle opplevelser når jeg så hardt strever med å holde fokus på den teoretiske naturvitenskapelige verden. 0 Siter
henrikke71 Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Jeg syns nå de utsagnene var et deilig morsomt avbrekk i en ellers travel og seriøs hverdag jeg da, så takk for at du sprer litt glede om deg Geir:-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Jeg syns nå de utsagnene var et deilig morsomt avbrekk i en ellers travel og seriøs hverdag jeg da, så takk for at du sprer litt glede om deg Geir:-) Takk for det. Eg måtte dra litt ekstra på smilebåndet eg også, men George Bush (stakkar?) tar kaka gang etter gang...:-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Om ikke de var kjendiser så kunne de blitt det av uttalelsene. Det er en gal verden vi lever i 0 Siter
tonie Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Hva med å heller tenke litt på det faktum at månen forflytter seg 3,8 cm bort fra jorda hvert år. Dvs 380 meter i løpet av 100 år. Hva vil skje med havstrømmene når månen får svakere og svakere kraft. Og hva vil skje med jorda når isen smelter, hvor mange mennesker tåler jorda å bære? Hva skjer når vi har hugget ned all skogen? Ødelegger vi jorda? eller klarer den å tilpasse seg endringer, er menneskene en ny krise, hvorfor har det blitt skapt intelligent liv, hva kommer til å skje i fremtiden? Det er fredag, cathlin. Det der kan vel vente til mandag? Selv velter jeg meg i gørr og gruff og lidelse hele uka, det må vel være lov å fjolle litt på fredagen vel? For Geir også. Han fortjener det;) 0 Siter
morsan Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Great moments in presidential speeches.. http://www.youtube.com/watch?v=EP6EGxzEFGs 0 Siter
cathlin Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Det er fredag, cathlin. Det der kan vel vente til mandag? Selv velter jeg meg i gørr og gruff og lidelse hele uka, det må vel være lov å fjolle litt på fredagen vel? For Geir også. Han fortjener det;) Jeg har overgitt meg lengre ned i tråden. I mellomtiden, mens dette pågikk, så flyttet månen seg 0,00043 cm bort fra jorda. 0 Siter
tonie Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Jeg har overgitt meg lengre ned i tråden. I mellomtiden, mens dette pågikk, så flyttet månen seg 0,00043 cm bort fra jorda. Jaja. Så lenge vi lever er det ikke krise. Hva er det som stresser deg? Tanken på tipptipptipptipptippoldebarna? De finnes jo ikke engang, altså finnes det ikke noe problem;) 0 Siter
filiokus81 Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Great moments in presidential speeches.. http://www.youtube.com/watch?v=EP6EGxzEFGs Her er flere: *dør av latter* 0 Siter
cathlin Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Jaja. Så lenge vi lever er det ikke krise. Hva er det som stresser deg? Tanken på tipptipptipptipptippoldebarna? De finnes jo ikke engang, altså finnes det ikke noe problem;) Jeg syns det er synd at vi ikke har klart å organisere oss på en slik måte at vi kunne tatt bedre vare på jorda, når vi tross alt kan tenke osv. Også lever vi så kort tid. Det er så begrenset hva vi får vite om og hva vi rekker å erfare, f.eks hva som kommer til å skje videre med jorda, i hvilken retning kommer menneskeheten til å bevege seg i. Det er frustrerende. Når det gjelder månen, så føler jeg meg bare avvist. 0 Siter
tonie Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 Jeg syns det er synd at vi ikke har klart å organisere oss på en slik måte at vi kunne tatt bedre vare på jorda, når vi tross alt kan tenke osv. Også lever vi så kort tid. Det er så begrenset hva vi får vite om og hva vi rekker å erfare, f.eks hva som kommer til å skje videre med jorda, i hvilken retning kommer menneskeheten til å bevege seg i. Det er frustrerende. Når det gjelder månen, så føler jeg meg bare avvist. Avvist? Det forstår jeg ikke. Det andre er jeg med på. Forklar? 0 Siter
filiokus81 Skrevet 5. desember 2008 Skrevet 5. desember 2008 *lol* En fantastisk mann det der..... *humre* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.