Gå til innhold

Artikler med sammensatte innlegg fra oss på DOL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble litt betenkt da jeg kom over en debatt som er laget av "redaksjonen" på DOL vedr. et innlegg skrevet her for en stund tilbake.. Ble ikke betenkt over at de har brukt innlegget, for det man skriver her kan jo brukes av alle, MEN problemet er jo at de blander innlegg og setter de sammen som en uttalelse, så budskapet ikke kommer frem..

Se her: http://www.klikk.no/samliv/sex/article321703.ece

"Nei nei og atter nei! Hold deg langt unna. - skrev jeg, men det andre er fra noen andre.. Synes det er litt dumt at de klipper og limer sammen forskjellige innlegg på den måten der... Burde da heller lagd et nytt utklipp, eller hva?

Kan jo plukke en setnig her og der, og få hva som helst ut av det..

Skrevet

Det der var gammalt nytt, har sett det før.

Jasså :o) Det hadde ikke jeg før i dag.. Synes du ikke det er litt dumt å sette sammen fleres innlegg som et sitat?

Gjest Elextra
Skrevet

''Synes det er litt dumt at de klipper og limer sammen forskjellige innlegg på den måten der... ''

Jo, det høres ut som uvanlig slett journalistikk. Har ikke lest artikkelen så nøye og vet ikke hvordan de har brukt innleggene herfra. Men at inleggene herfra brukes i artikler på Klikk er gammelt nytt, nettopp denne har også vært diskutert her før.

Skrevet

Jasså :o) Det hadde ikke jeg før i dag.. Synes du ikke det er litt dumt å sette sammen fleres innlegg som et sitat?

Klart det er dumt, men folk lager til så mye tullball i media at det overrasker ikkje...:)

Gjest høstløv
Skrevet

Sitat: "Kan jo plukke en setning her og der, og få hva som helst ut av det.."

På den måten blir debatten jo ikke referert på korrekt måte. Det er jo bare journalistens syn som kommer frem i artikkelen. Debatten var da mye mer variert enn det som kommer frem her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...