Gå til innhold

Kor høy er promillen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

på det nuverende tidspunkt?

På en skala fra 0 til 10.

Min er 0.

Skrevet

Tja.. hvor høy er den etter to pils og et glass rødvin? :o) Ikke veldig høy tror jeg.. Men jeg koser meg.

Skrevet

''promillen... en skala fra 0 til 10.

'' Hva mener du?

jeg ville si min er 0,25 - altså har jeg ikke lov å kjøre bil

men fra 0-10?? da er den vel .... 0,01 kanskje?

Gjest Operasjon morgenluft
Skrevet

Hvor høy promille får man av en halvliter cola?

Skrevet

Ikke høy. Startet på rødvinen for ganske kort tid siden, og har vel kommet ca 2 cm ed i glasset.

Gjest JUSTaMinute
Skrevet

Promillen er 0!. Normalt så pleier jeg å ha tatt et par glass rødvin på dette tidspunktet på fredagskvelden, men i kveld er jeg taxisjåfør for diverse familiemedlemmer som er på julebord rundt omkring. Jeg ofrer meg. hehe... Glorien tynger! Men neste helg er det min tur!

Skrevet

0, jeg drikker ikke alene og hvis jeg har besøk og drikker så er jeg ikke her :o)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg aner ikke, men er kommet fra julebord nå. Jeg spiste så mye at det ikke ble plass til så mye alkohol. Det gikk endel vann med is, men på tampen tok jeg meg litt alkoholholdig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...