Gå til innhold

Synes dere Otto Jespersen er morsom?

Anbefalte innlegg

Gjest best wishes
Skrevet

Jeg synes han bare har blitt mer tragisk, og innslagene med mini-oj, hva er det for noe liksom?

er det morsomt?

Skrevet

Jeg har ikke sett han i noe program på det siste jeg, og kjenner ikke denne mini-oj, men jeg syns han hvertfall var en rasende god komiker og jeg har ledd meg skakk av ham mange ganger jeg.

Jeg syns vi trenger den type komikere i skandinavia som kan sette ting på spissen og få lufta ut på de tabu emner. Få trøkt ned den moralske pekefingern som folk har en uvane å vifte litt mye med her oppe.

Skrevet

Syns han var bedre før. Nå gjør han ingen ting nytt lenger. Gidder ikke å se på torsdagsklubben lengre fordi både han og Thomas'en er oppbrukt.

Skrevet

Jeg ser på Torsdagsklubben, og koser meg med det. Masse vittige kommentarer, men på noe sett så virker det som de streber etter ytterligheter i sketcher og klipp som bare faller halvveis godt ut.

Skrevet

Gidder ikke se Torsdagsklubben. OJ er bare patetisk og idiotisk og har vært det lenge nå synes jeg. Men det er jo mulig det er jeg som begynner å bli gammel...

Skrevet

Otto har utspilt sin rolle for lenge siden. I starten var han nok morsom fordi han provoserte på den måten han gjør, men nå begynner det å bli litt for desperat og konstruert så det er ikke troverdig lenger.

candyqueen_83
Skrevet

Oj har aldri vært morsom synes jeg.

Mini-OJ er morsom da ;O)

Skrevet

Torsdagsklubben er oppbevaringsposten for avfeldige moromenn. Jeg skriver _menn_ fordi Silje Stang ikke er fullt så oppbrukt. Otto har aldri vært morsom, bare plump, grov og provoserende. Det har sikkert nyhetsverdi en sesong eller to, men er definitivt oppbrukt for min del.

Lille-OJ kan jeg ikke uttale meg om, for jeg har bare zappet innom tilfeldig de siste årene.

Skrevet

Mini-oj synes jeg ikke alltid er så morsomt, nei. Kanskje fordi jeg har en gutt som nærmer meg han i alder? ;-)

OJ selv - vel - vet ikke helt hva jeg skal si. Han kan være veldig morsom til tider - andre ganger absolutt ikke. Jeg har ikke sett så mye torsdagsklubben i høst, men har inntrykk av at han var bedre før. Og at han oftere var morsom i hans eget show (var det Rikets Røst det het??) samt i enkelte av disse sketsjene han har hatt.

Jeg syntes han var ekstremt morsom på Revolvermagasinet onsdagskveldene på radio sist på 80-tallet! ;-) Og jeg husker godt intervjuet han hadde med Gerhard Heiberg like før OL - da var han ikke så kjent og Hieberg skjønte ikke at et var et tulleintervju *ler fortsatt*

Skrevet

Jeg syntes det var morsomt på torsdagsklubben når Blomster Finn var med. Vel var han helt i hundre. Men jeg syntes han var kjempemoro slik han spøkte med Otto og Thomas.

Skrevet

Mini-oj synes jeg ikke alltid er så morsomt, nei. Kanskje fordi jeg har en gutt som nærmer meg han i alder? ;-)

OJ selv - vel - vet ikke helt hva jeg skal si. Han kan være veldig morsom til tider - andre ganger absolutt ikke. Jeg har ikke sett så mye torsdagsklubben i høst, men har inntrykk av at han var bedre før. Og at han oftere var morsom i hans eget show (var det Rikets Røst det het??) samt i enkelte av disse sketsjene han har hatt.

Jeg syntes han var ekstremt morsom på Revolvermagasinet onsdagskveldene på radio sist på 80-tallet! ;-) Og jeg husker godt intervjuet han hadde med Gerhard Heiberg like før OL - da var han ikke så kjent og Hieberg skjønte ikke at et var et tulleintervju *ler fortsatt*

Hi hi, var det der han intervjuet utøvere ved bob-banen, og syns de var litt uhøflige som bare suste forbi uten å svare? det var helt genialt!

Skrevet

Hi hi, var det der han intervjuet utøvere ved bob-banen, og syns de var litt uhøflige som bare suste forbi uten å svare? det var helt genialt!

Nei, det var et eget intervju med kun Gerhard Heiberg, som jo på den tiden var rikskjendis nummer én etter Kongen, og OJ sto i diger ulveskinnspels og inetrvjuet han og "glemte" navnet og omtalte OL i ordelag som om det nærmest skulle ha vært et lite kretsmesterskap.

Skrevet

Han har gått ut på dato for lenge siden, men er overhodet ikke klar over det selv. Jeg bokstavelig vrir meg når han kommer med "morsomhetene" sine.

Ta en pause, Otto! En lang en!

Skrevet

Torsdagsklubben er stusselige greier. Platte vitser og poenger som dras om igjen og om igjen i det lengste. Otto Jespersen glimter til i blant, men han var mye bedre før.

AneM1365380603
Skrevet

Jeg ble i grunnen veldig lei hele gjengen, så har ikke sett på det de siste åra. Sist torsdag havnet jeg likevel framfor tv'n. Kristian Ødegård ble jo redusert til ingenting sammen med disse skravlemaskinene. Det som var morsomt var da de fleipet med Thomas og Harald og disse sauene ;o)))

Skrevet

Nei, det var et eget intervju med kun Gerhard Heiberg, som jo på den tiden var rikskjendis nummer én etter Kongen, og OJ sto i diger ulveskinnspels og inetrvjuet han og "glemte" navnet og omtalte OL i ordelag som om det nærmest skulle ha vært et lite kretsmesterskap.

Hehehe det var rasende festlig :)

Gjest jamvold
Skrevet

Mini er det beste som har vært på tv i hele høst! Senior er fortsatt going strong!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...