Gjest ebay Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Må man betale toll når man handler på ebay? Sendes alt fraktfritt? ''Må man betale toll når man handler på ebay?'' vanlige tollregler der som alle andre steder du handler utenlandsfra. http://www.dinside.no/php/art.php?id=512042 ''Sendes alt fraktfritt?'' nei, ikke alt, det må du lese deg til 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Jeg har samsung g800 og er fornøyd ;O) 0 Siter
henrikke71 Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Jeg har denne http://www.mobiles-actus.com/photos/telephone/205x268/samsung-sgh-e760-1.jpg men den er gammel og må snart byttes. Har vært veldig glad i den den tiden jeg har hatt den da:) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Jeg har iPhone og har aldri vært så til de grader fornøyd med en mobil noen sinne som med denne. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Jada, jeg vet de finnes på nettet. ) Men jeg kjøper ikke fra utlandet på nettet (skeptisk!), men kommer nok til å bestille direkte fra FK for det går an tror jeg. ''men kommer nok til å bestille direkte fra FK for det går an tror jeg.'' Nå skal jeg ikke si hva jeg mener om at folk er skeptiske til å handle på nett... ;-) Men om de har denne John Deere-matboksen (er det den grønne som ser ut til å passe barn i barnehagealder, eller finnes det flere?) på en annen FK-butikk burde det ikke være noe problem å få tak i en? De sender jo varer butikkene mellom i eningen. Men det kan jo ta noen dager, og jula nærmer seg så du bør få ut fingeren. ;-) http://www.fk.no/trade/beholdning?ProductNumber=980136MCH000105900&Shop=fkov 0 Siter
Gjest whirlwind Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Jeg har iPhone og har aldri vært så til de grader fornøyd med en mobil noen sinne som med denne. Vurderer å kjøpe en sånn, men tenker den må være "sårbar" hvis den ligger i en lomme f.eks? 0 Siter
Gjest bangen Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 http://prisguide.amobil.no/product.php?productId=42266 Har denne og er veldig fornøyd 0 Siter
Piraye Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1228597206' post='4032991] Ok - du liker SE m.a.o. Jepp. Men...man tager det man haver. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Eg har Nokia N73 og er godt fornøyd. http://i.expansys.com/i/b/b136146.jpg Det eneste ankepunktet eg har er at det er uvant meny (fra de gamle Nokiane) og små knapper, men begge deler blir du vant med. Dessuten er mobilen pen, har stor skjerm og kamera med god optikk Carl Zeiss. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Jeg har iPhone og har aldri vært så til de grader fornøyd med en mobil noen sinne som med denne. Technofreak! :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 ''men kommer nok til å bestille direkte fra FK for det går an tror jeg.'' Nå skal jeg ikke si hva jeg mener om at folk er skeptiske til å handle på nett... ;-) Men om de har denne John Deere-matboksen (er det den grønne som ser ut til å passe barn i barnehagealder, eller finnes det flere?) på en annen FK-butikk burde det ikke være noe problem å få tak i en? De sender jo varer butikkene mellom i eningen. Men det kan jo ta noen dager, og jula nærmer seg så du bør få ut fingeren. ;-) http://www.fk.no/trade/beholdning?ProductNumber=980136MCH000105900&Shop=fkov Det er den riktige matboksen ja. ) Skal se på det i morra, elsklingen sitter så han ser skjermen min og jeg hadde ikke tenkt han skulle se det akkurat... Ikke sikkert jeg klarer å bløffe ham til å tro det er til poden heller. ;o) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Vurderer å kjøpe en sånn, men tenker den må være "sårbar" hvis den ligger i en lomme f.eks? Jeg har deksel som dekker bakstykket, det er litt utsatt for riper. Eller så sier de, i løpet av de snart fire månedene jeg har hatt den har den ikke fått ei eineste skramme. Og skjermen er utrolig motstandsdyktig mot riper. Men skjermen er jo av glass, så den _kan_ knuse im den deiser ned i flisgulvet eller asfalten. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Technofreak! :-) Du vet hva Bart Simpson sa (eller det vet du neppe): Tror du du er kul fordi du har en femhundredollars mobil med en frukt på? :-D Men den iPhonen slår alt jeg har vært borti på mobilfronten noen sinne, og sida jeg ganske riktig er litt technofreak så har jeg jo vært borti en del mobiler. (Og det kommer fra meg som var så anti Apple at var det noe jeg i alle fall _ikke_ skulle ha, så var det den latterlige mobilen deres når den kom på markedet. Så feil kan man ta når man snakker om ting man tross alt ikke har greie på...) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Du vet hva Bart Simpson sa (eller det vet du neppe): Tror du du er kul fordi du har en femhundredollars mobil med en frukt på? :-D Men den iPhonen slår alt jeg har vært borti på mobilfronten noen sinne, og sida jeg ganske riktig er litt technofreak så har jeg jo vært borti en del mobiler. (Og det kommer fra meg som var så anti Apple at var det noe jeg i alle fall _ikke_ skulle ha, så var det den latterlige mobilen deres når den kom på markedet. Så feil kan man ta når man snakker om ting man tross alt ikke har greie på...) ''Men den iPhonen slår alt jeg har vært borti på mobilfronten noen sinne, og sida jeg ganske riktig er litt technofreak så har jeg jo vært borti en del mobiler.'' Det er sikkert vel og bra, men du må vel fortsatt betale telefonrekninga di sjøl? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 ''Men den iPhonen slår alt jeg har vært borti på mobilfronten noen sinne, og sida jeg ganske riktig er litt technofreak så har jeg jo vært borti en del mobiler.'' Det er sikkert vel og bra, men du må vel fortsatt betale telefonrekninga di sjøl? Jepp, det må jeg. Og den er ikke noe større enn den var tidligere etter at jeg fikk iPhone. :-) 0 Siter
Gjest GA Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 har iPhone. Mannen min også. Jeg har akkurat kjøpt en Sony Ericsson W302 (var det ikke det da?) til guttungen til jul. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Skrevet 7. desember 2008 har iPhone. Mannen min også. Jeg har akkurat kjøpt en Sony Ericsson W302 (var det ikke det da?) til guttungen til jul. Hvor kjøpes iPhone billigst mulig? *ønsketenkning* 0 Siter
Gjest GA Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1228671266' post='4033402] Hvor kjøpes iPhone billigst mulig? *ønsketenkning* Vi kjøpte i USA. Fikk en kollega av mannen til å ta med da han var på jobbreise i vår. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 7. desember 2008 Forfatter Skrevet 7. desember 2008 Vi kjøpte i USA. Fikk en kollega av mannen til å ta med da han var på jobbreise i vår. Hva er prisen i USA? Og i Norge? 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1228672043' post='4033425] Hva er prisen i USA? Og i Norge? Skal du ha en av den nye modellen, altså 3G må du bruke den med amerikansk SIM-kort i Norge om du kjøper fra USA ettersom det ikke går an å bryte operatørlåsen sånn som det gikk an på 1. generasjon iPhone. Og nå får man vel heller ikke kjøpt 1. generasjon annet enn brukt, tror jeg. Og kjøper du iPhone 3G i Norge, som er det eneste logiske å gjøre om du har tenkt å bruke den til å ringe med og sende SMS så er prisen avhengig av om du velger 8 eller 16 GB lagringskapasitet og hvilket abonnement du velger. Om du kjøper den fri fra Netcom kommer en 16 GB på rett i overkant av 5000 kroner med billigste abonnement. Det er ikke med iPhone som med andre mobiler at prisen avhenger av hvor du kjøper den, prisen for samme modell med samme abonnement er det samme uansett ettersom Netcom så langt har enerett i Norge. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.