Spirello Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Nå sitter lillegutt og jeg og ser på alene hjemme 2 etter å ha lagd pepperkaker i dag med hans onkel. kusine og mormor . I kveld skal vi bare slappe av (må bare vente til min kjære kommer hjem fra jobb), se en film, spise fahitas og potetgull og drikke julebrs Det har vært noe hver bidige helg de siste ukene med julebord, hytteturer, jobb osv. så i dag er det sofaen som kaller. Blir godt.. Hva skal du/dere? Uansett, ha en fortreffelig aften ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Vi skal lage smultringdeig til i morra når travet på NRK2 er ferdig om en halvtime. ) Senere skal vi se siste episode av "Den store reisen" og ellers skal vi sikkert "diskutere" tilbehør til kveite og hvordan julebaksten egentlig skal smake.... *Stønn* ;o) Snakker om å være totalt uenige om helt idiotiske ting! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Vi skal kose oss med biff når de små er i seng. Så skal vi se Den store reisen. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Hørtes ut som en fin dag og kveld. Tenkte ta meg et godt bad, slappe av med tv og data... Gomle litt godis, og bare nyte stillheten ;0) Snuppen hadde fått tak i seigmenn og nonstop før frokost i dag, så her har det vært full turbo hele dagen... :0/ 0 Siter
Tralla Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Kose oss hjemme i sofaen, endelig hjemme alle fire- God middag, litt julebakst og snop. Og ikke minst julebrus. Kanskje sprettes ei flaske rødvin utpå kvelden til oss to. Det er virkelig godt no ja forran peisen, etter en tur ut i 10 kalde minusgrader. 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Vi skal lage smultringdeig til i morra når travet på NRK2 er ferdig om en halvtime. ) Senere skal vi se siste episode av "Den store reisen" og ellers skal vi sikkert "diskutere" tilbehør til kveite og hvordan julebaksten egentlig skal smake.... *Stønn* ;o) Snakker om å være totalt uenige om helt idiotiske ting! Det er sunt å være uenig om de uviktige tingene! Hadde vært mye verre om det var de store spørsmålene som skapte diskusjonen. Litt lang lenke under - anse det som mitt bidrag til kveitedebatten. www.godfisk.no er ellers ei flott side til fiskeoppskrifter! http://www.godfisk.no/page?id=2617&query=%28%28data%2Fkey%2Fraw_material%2Fcontent%2F@key%3D%221399%22+or+data%2Fkey%2Fdummy%2Fcontent%2F@key%3D%221399%22%29+and+data%2Foccasion_new%2Fcontent%2F@key%3D%2217402%22%29&raw_material=1399&coursetype=&occasion=17402&search=s%C3%B8k 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Det er sunt å være uenig om de uviktige tingene! Hadde vært mye verre om det var de store spørsmålene som skapte diskusjonen. Litt lang lenke under - anse det som mitt bidrag til kveitedebatten. www.godfisk.no er ellers ei flott side til fiskeoppskrifter! http://www.godfisk.no/page?id=2617&query=%28%28data%2Fkey%2Fraw_material%2Fcontent%2F@key%3D%221399%22+or+data%2Fkey%2Fdummy%2Fcontent%2F@key%3D%221399%22%29+and+data%2Foccasion_new%2Fcontent%2F@key%3D%2217402%22%29&raw_material=1399&coursetype=&occasion=17402&search=s%C3%B8k De vaniljeglaserte grønnsakene i den første oppskrifta ser utrolig gode ut, men jeg må nok prøve dem selv først. ;o) Jeg trodde jeg var sta og egen, men i gubben har jeg bætterdø møtt min overmann! ;o) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Vi skal på konsert i kveld! Skal spise tapas og dele ei flaske vin først. Gleder meg, jeg sitter egentlig med en dum hjemmeeksamen som kjæresten har hjulpet meg med i dag. 0 Siter
pekkaline Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Takk takk Jeg har sånn ca akkurat "landet" foran daten. I dag har jenta mi spilt kamper utenbys, så hele dagen gikk. Morro var det selvsagt. Hjemme halv seks. Mann skal avgårde i morgen så jeg har strøket skjorter for ham. Har også sendt avsted en dresskledd 14åring som skulle på juleball. Så fin atte. Resten av kvelden skal jeg skikkelig trekke pusten tenkte jeg Ha en fortreffelig kveld du også 0 Siter
Gjest prust Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Vi har hatt koselig besøk av en familie fra 17 til 22. Utrolig koselig - både for voksne og barn. Nå sitter jeg og forbereder noe for i morgen, med et glass vin, ser på film (Marias menn) og doler :-) 0 Siter
fresja Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 I kveld er jeg trøtt og er kjempeglad jeg ikke skal på julebord. Var i byen på teater - Les Miserables - i går. Travet byen rundt og shoppet både i går og i dag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.