Gå til innhold

Hvilke mobiler er tilknyttet hvilke abonnement?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et abo. jeg gjerne vil videreføre, men hvor kan jeg finne ut av hvilke mobiler som er tilknyttet mitt abo? Finnes det en oversikt på nett? Har skjønt at dette endres ganske ofte..?

Fortsetter under...

Gjest høstløv
Skrevet

Søk på mobiltelefonnettleverandøren, de gir oversikt over hvilke mobiltelefoner, som er tilknyttet deres abonnementstyper.

Eller du kan kjøpe en mobiltelefon uten fast tilknytning til mobilabonnement. Da kan du google litt og finne akkurat den mobiltelefonen du ønsker.

Skrevet

gå på siden til de du abbonerer hos, de har vanligvis mobiler også som selges med bindingstid til et abbonement. Men i de fleste tilfeller tror jeg det lønnes å kjøpe telefon uten binding, da kan man velge det billigste abbonementet uten å være bundet til en leverandør i ett år.

Skrevet

gå på siden til de du abbonerer hos, de har vanligvis mobiler også som selges med bindingstid til et abbonement. Men i de fleste tilfeller tror jeg det lønnes å kjøpe telefon uten binding, da kan man velge det billigste abbonementet uten å være bundet til en leverandør i ett år.

Har funnet det abonnementet som passer meg, så da blir det billigst å velge en mobil tilknyttet det. Er jeg heldig får jeg en ok en til 1 krone, vettu ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...