pekkaline Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Vi har litt forskjellige sedler liggende etter noen turer hit og dit. Er det slik at banken tar gebyr for hver type seddel (land), eller for en sum pr veksel? 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Banken tar gebyr for hver transaksjon, og veksling av en type sedler er en transaksjon. Så du må sikkert betale gebyr for hver seddeltype. 0 Siter
pekkaline Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Skrevet 6. desember 2008 Banken tar gebyr for hver transaksjon, og veksling av en type sedler er en transaksjon. Så du må sikkert betale gebyr for hver seddeltype. Takk for svar! Tenkte meg de var såpass luringer ja. Vet du tilfeldigvis også hva de tar i gebyr? 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Takk for svar! Tenkte meg de var såpass luringer ja. Vet du tilfeldigvis også hva de tar i gebyr? Jeg så på prislisten i vår bank, gebyret er kr 20,00 for kunder og jeg tror at det var kr 70,00 for ikke kunder. 0 Siter
adelie Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Heter de ikke Forex, de som veksler på en grei måte? Gul/svart logo. 0 Siter
pekkaline Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Skrevet 6. desember 2008 Jeg så på prislisten i vår bank, gebyret er kr 20,00 for kunder og jeg tror at det var kr 70,00 for ikke kunder. Takk igjen! 0 Siter
pekkaline Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Skrevet 6. desember 2008 Heter de ikke Forex, de som veksler på en grei måte? Gul/svart logo. Fant dem på nettet men de er bare i oslo og trondheim, men takk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.