Gå til innhold

veksling av sedler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har litt forskjellige sedler liggende etter noen turer hit og dit. Er det slik at banken tar gebyr for hver type seddel (land), eller for en sum pr veksel?

Gjest høstløv
Skrevet

Banken tar gebyr for hver transaksjon, og veksling av en type sedler er en transaksjon. Så du må sikkert betale gebyr for hver seddeltype.

Skrevet

Banken tar gebyr for hver transaksjon, og veksling av en type sedler er en transaksjon. Så du må sikkert betale gebyr for hver seddeltype.

Takk for svar! Tenkte meg de var såpass luringer ja. Vet du tilfeldigvis også hva de tar i gebyr?

Gjest høstløv
Skrevet

Takk for svar! Tenkte meg de var såpass luringer ja. Vet du tilfeldigvis også hva de tar i gebyr?

Jeg så på prislisten i vår bank, gebyret er kr 20,00 for kunder og jeg tror at det var kr 70,00 for ikke kunder.

Skrevet

Heter de ikke Forex, de som veksler på en grei måte? Gul/svart logo.

Skrevet

Jeg så på prislisten i vår bank, gebyret er kr 20,00 for kunder og jeg tror at det var kr 70,00 for ikke kunder.

Takk igjen!

Skrevet

Heter de ikke Forex, de som veksler på en grei måte? Gul/svart logo.

Fant dem på nettet men de er bare i oslo og trondheim, men takk :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...