Gå til innhold

Noen dyktige tegnere her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fakser ikke over svar, nei, men jeg ville ikke hisset meg opp om noen skrev et innlegg der de hadde bedt hvemsomhelst på dol om å bidra med noen som hører til min profesjon. ;-)

Kanskje med et lite unntak for dager der jeg er ekstremt premenstruell, da.

Det kan jo se ut som det er det som er tilfellet i dag, dessverre...

• Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• henrikke71

28

• morsan

12

• cathlin

8

• adelie

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Huff da:-( :-(

AneM1365380603
Skrevet

For ikkje å snakke om gynekologene som blir nedrennt av kvinnfolk på julebord, som spør "kan du ikkje nett ta en titt på "høna" mi, for eg tror eg har fått...osv."

Må være et helvete spør du meg.

''For ikkje å snakke om gynekologene som blir nedrennt av kvinnfolk på julebord, som spør "kan du ikkje nett ta en titt på "høna" mi, for eg tror eg har fått...osv."''

*Hihi*

Gjest tegneamøbe
Skrevet

Nei, har ikke så mye peiling på det, men syns nok ikke alltid min personlighet stemmer overens med det jeg har lest om løven tidligere. Men en annen løve her minnet meg da om stoltheten, som selvsagt ble nevnt flere ganger underveis;-)

Jeg har hvertfall lest at løver går godt overens med kreps og vannmann, og det er overraskende riktig i de fleste tilfeller for mitt vedkommende! Og jeg er ikke av dem som er mest opptatt av stjernetegn ellers...

Jeg kan vel da like gjerne fortelle hele bakgrunnen for etterspørsel av tegningen også. Jeg er heller ikke veldig opptatt av astrologi, men ser jo iblant veldig mye som stemmer. Og så har jeg noen bekjente som er veldig opptatt av astrologi. Jeg er altså født i løven. Og kjenner meg igjen i utrolig mye i løven i hvordan jeg egentlig er sånn innerst inne. Men så er "problemet" det at denne løven sjelden slipper ut. Disse astrologiinteresserte bekjentene mine kunne så fortelle meg at jeg har Ascendanten i krepsen. Og at det visstnok er slik at Ascendanten er den masken eller det du viser av deg selv mot andre, men Solen er den du virkelig er. Altså er jeg virklig løve, men viser meg utad som en kreps. (Med andre ord en løve spist opp av/fanget i en kreps)

Jeg fikk det egentlig til å stemme riktig bra når jeg leste litt om det. Men jeg får meg ikke helt til å tro på og tenke det er riktig alt dette med astrologi likevel, da...

Og håper inderlig ikke disse mine bekjente er på dol, for da har jeg jo fullstendig røpet hvem jeg er...

Skrevet

Jeg kan vel da like gjerne fortelle hele bakgrunnen for etterspørsel av tegningen også. Jeg er heller ikke veldig opptatt av astrologi, men ser jo iblant veldig mye som stemmer. Og så har jeg noen bekjente som er veldig opptatt av astrologi. Jeg er altså født i løven. Og kjenner meg igjen i utrolig mye i løven i hvordan jeg egentlig er sånn innerst inne. Men så er "problemet" det at denne løven sjelden slipper ut. Disse astrologiinteresserte bekjentene mine kunne så fortelle meg at jeg har Ascendanten i krepsen. Og at det visstnok er slik at Ascendanten er den masken eller det du viser av deg selv mot andre, men Solen er den du virkelig er. Altså er jeg virklig løve, men viser meg utad som en kreps. (Med andre ord en løve spist opp av/fanget i en kreps)

Jeg fikk det egentlig til å stemme riktig bra når jeg leste litt om det. Men jeg får meg ikke helt til å tro på og tenke det er riktig alt dette med astrologi likevel, da...

Og håper inderlig ikke disse mine bekjente er på dol, for da har jeg jo fullstendig røpet hvem jeg er...

''Og håper inderlig ikke disse mine bekjente er på dol, for da har jeg jo fullstendig røpet hvem jeg er...''

Jeg antar at du har et annet nick til vanlig enn "tegneamøbe" ;-)

Gjest tegneamøbe
Skrevet

Hehe, ja jeg fikk også med meg den andre tråden her :-) Og jeg har full medlidenhet med blødnde kvinner. Virkelig.

Skrevet

Jeg syns faktisk det er ganske morsomt, (men mest før i tiden) å lese om stjernetegnene, og se hvor ofte ting passer/ikke passer. Tidligere, når jeg var kjempeforelsket i en fyr, så sjekket jeg alltid hvilket stjernetegn han var.

Jeg ville ikke bekymre meg for hvis jeg viste meg utad som vannmann, for stort sett syns jeg jo vannmenn er veldig behagelige mennesker å omgås;-) Syns du det er et savn at du ikke får løven ut i deg? Hvis du har behov for å få løven ut, ville det så ikke være en idé og snu det hele på hodet og få en tegning av løven som spiser krepsen? Eller er det for "psykologisk korrekt";-)

Jeg ville ikke la den viten få noen innflytelse på hverdagen min, jeg er tross alt meg selv først og fremst, og ikke en av mange løver. Men jeg forsto det også som at dette var mest for moro skyld, for din del også.

Skrevet

Hehe, ja jeg fikk også med meg den andre tråden her :-) Og jeg har full medlidenhet med blødnde kvinner. Virkelig.

Ja, spesielt når man håper den ikke kommer de neste 15 månedenene...minst...

Skrevet

Ja, spesielt når man håper den ikke kommer de neste 15 månedenene...minst...

15 mnd var ikke storforlangandes;-) Jeg ble rent skuffet jeg da den kom tilbake etter 8,5 mnd - hadde trodd det skulle ta bortimot ett år så mye som jeg ammet...;-)

Skrevet

15 mnd var ikke storforlangandes;-) Jeg ble rent skuffet jeg da den kom tilbake etter 8,5 mnd - hadde trodd det skulle ta bortimot ett år så mye som jeg ammet...;-)

Såpass! Ja, da må jeg sannelig gå inn og kreve noen måneder ekstra mensenfri gitt!

Gjest tegneamøbe
Skrevet

De 12 første månedene får man vel ikke ammet så mye uansett?

(Eller er jeg helt amøbe på dette også? Hehe)

Skrevet

De 12 første månedene får man vel ikke ammet så mye uansett?

(Eller er jeg helt amøbe på dette også? Hehe)

Ja, det vil jeg si:-)

Skrevet

Men det de egentlig burde bli redde for er jo å stille spørsmål her på dol, som omhandler helse, uten å betale for fagsvar. Tenk noe så frekt som å spørre om noe som har med helse å gjøre uten å ville betale for det. Det er tross alt folk som har det å svare på slike spørsmål som profesjon og lever av det, og da er det rimelig frekt å spørre noen om å svare på slikt gratis.

(Håper du har humor, og at du kan se det komiske i dette nå :-) )

Du, gi deg da:) Dette er et helsenettsted, og de som svarer her gjør det av egen fri vilje og alt det der er avklart på forhånd.

Å be noen gjøre en jobb (som kan ta flere timer) uten at de nødvendigvis får noe for det blir noe ganske annet. Det blir som om du ringer en kirpraktor og sier at du vil at han skal jobbe med ryggen din på fritida si, og du betaler etterpå hvis du synes det var verdt det. Du burde heller sagt "er det noen som gidder å tegne en tegning for meg gratis?" ;)

Skrevet

For ikkje å snakke om gynekologene som blir nedrennt av kvinnfolk på julebord, som spør "kan du ikkje nett ta en titt på "høna" mi, for eg tror eg har fått...osv."

Må være et helvete spør du meg.

Ja der er vi enige du. *grøsse*

Skrevet

Du, gi deg da:) Dette er et helsenettsted, og de som svarer her gjør det av egen fri vilje og alt det der er avklart på forhånd.

Å be noen gjøre en jobb (som kan ta flere timer) uten at de nødvendigvis får noe for det blir noe ganske annet. Det blir som om du ringer en kirpraktor og sier at du vil at han skal jobbe med ryggen din på fritida si, og du betaler etterpå hvis du synes det var verdt det. Du burde heller sagt "er det noen som gidder å tegne en tegning for meg gratis?" ;)

Jeg er enig i at det å be noen sende tegningen var litt spesielt, men det at dette stedet er et helsenettsted er da ikke relevant. På Åpnet spørres det jo om alt, og svært mange av oss har yrker og utdannelse der vi kan gi fullgode _skriftlige_ svar i helt vanlige innlegg på dol som kanskje kan ta veldig lang tid pg som man ville krevd betaling for i den jobben man har.

Jeg tror de aller fleste her inne har gitt "gratis svar" om noe som tilhører deres eget arbeidsområde.

Og så tror jeg man leser starttråden ut fra sitt eget ståsted. Jeg leste den ihvertfall som at en "dyktig tegner" kan være en som meg - som absolutt ikke er flink nok til å gjøre et levebrød av det, men som er flinkere enn mange som bare tegner strekfolk osv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...