Gå til innhold

Hvordan ville du ha ha utformet denne reklamen

Anbefalte innlegg

Gjest Grønnskolling
Skrevet

Hei!

Hvis dere skulle skrevet en reklametekst om Ane Brun som produkt i et magasin - hva ville dere skrevet da? Reklameteksten skulle stå i forbindelse med utgivelse av ny skive.

Ville for eksempel overskriften "Ane Brun ute med nytt album" være for kjedelig? Og hva ville dere ha vektlagt i en slik reklametekst?

Skrevet

''Ville for eksempel overskriften "Ane Brun ute med nytt album" være for kjedelig?''

Nei ikkje nødvendigvis for kjedelig, men mange vet ikkje kem Ane Brun er. (er det deg kanskje?)

Den overskrifta kunne du fint brukt på Madonna eller Michael Jackson, men ikkje på Ane Brun.

''Og hva ville dere ha vektlagt i en slik reklametekst?''

Eg ville lagt vekt på å nå flest mulig, altså "folk flest" og da må du ta med noe om den der Madrugada hit`en som ho medvirka på.

Da "vet" folk hvem Ane Brun er!

Skrevet

Jeg ville lirka inn ordet musikkfenomen, hvis det ikke blir for platt. Jeg syns hun er helt fantastisk.

Skrevet

Dessuten kan det være en god ting og bruke sammenligning. Hun kan minne om den svenske sangerinnen Jenny Wilson, de har den samme innovative måte å bruke stemmene sine på.

Skrevet

Jeg ville lirka inn ordet musikkfenomen, hvis det ikke blir for platt. Jeg syns hun er helt fantastisk.

Hei, dæven! Kommer du med gratisråd sånn helt uten videre?? ;-)

Skrevet

Hei, dæven! Kommer du med gratisråd sånn helt uten videre?? ;-)

Don´t push it!:-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...