Gjest Grønnskolling Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Hei! Hvis dere skulle skrevet en reklametekst om Ane Brun som produkt i et magasin - hva ville dere skrevet da? Reklameteksten skulle stå i forbindelse med utgivelse av ny skive. Ville for eksempel overskriften "Ane Brun ute med nytt album" være for kjedelig? Og hva ville dere ha vektlagt i en slik reklametekst? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 ''Ville for eksempel overskriften "Ane Brun ute med nytt album" være for kjedelig?'' Nei ikkje nødvendigvis for kjedelig, men mange vet ikkje kem Ane Brun er. (er det deg kanskje?) Den overskrifta kunne du fint brukt på Madonna eller Michael Jackson, men ikkje på Ane Brun. ''Og hva ville dere ha vektlagt i en slik reklametekst?'' Eg ville lagt vekt på å nå flest mulig, altså "folk flest" og da må du ta med noe om den der Madrugada hit`en som ho medvirka på. Da "vet" folk hvem Ane Brun er! 0 Siter
henrikke71 Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Jeg ville lirka inn ordet musikkfenomen, hvis det ikke blir for platt. Jeg syns hun er helt fantastisk. 0 Siter
henrikke71 Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Dessuten kan det være en god ting og bruke sammenligning. Hun kan minne om den svenske sangerinnen Jenny Wilson, de har den samme innovative måte å bruke stemmene sine på. 0 Siter
morsan Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Jeg ville lirka inn ordet musikkfenomen, hvis det ikke blir for platt. Jeg syns hun er helt fantastisk. Hei, dæven! Kommer du med gratisråd sånn helt uten videre?? ;-) 0 Siter
henrikke71 Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Hei, dæven! Kommer du med gratisråd sånn helt uten videre?? ;-) Don´t push it!:-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.