Kammilla Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Har en god venninne som jeg skal sende julegaver til. Hun har også et barn som er søskenbarn med mitt barn. Altså er vi x-svigerinner. Vi ses ikke ofte, men holder kontakt og treffes en sjelden gang siden vi bor langt fra hverandre. Det jeg da lurer på, er hvor viktig er det at jeg gir en felles gave til hun og samboeren? Han har jeg omtrent aldri snakket med.... Eller kan jeg bare gi en gave personlig til henne og barnet? Og ikke noe til han? For felles blir det sikkert bare en flaske vin til de begge.Og ikke blir det personlig..Og ikke har jeg verken lyst eller råd til å kjøpe noe eget til hver av de. Hva sier "folkeskikken" her? ;o) 0 Siter
adelie Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 ''Hva sier "folkeskikken" her? ;o) '' Fornuften, den sier iallfall at du gjør slik du synes er naturlig. Det blir også det hyggeligste. 0 Siter
Elis31 Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Det kan du gjøre som du vil med synes jeg. 0 Siter
pekkaline Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Fortsett som før, personlig gave til venninna di, synes jeg 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 De få venninne mine som får gave får gave alene - ikke med mann eller samboer. Mennene til enkelte av mine venninner har etterhvert blitt gode venner slik at jeg kanskje ville gitt til begge - litt avhengig av hva jeg ville gi. Men som sagt, kjente jeg ikke mannen noe særlig, ville jeg utvilsomt latt det bli med venninnegave. Husk at du også legger et "press" på samboer om å returnere gaven (gi til deg neste jul) om du gir til ham. 0 Siter
Lillemus Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Gi til henne og barnet du, burde ikke være noe problem med mindre han er veldig barnslig og sjalu. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 ''Eller kan jeg bare gi en gave personlig til henne og barnet? Og ikke noe til han?'' Selvsagt kan du det! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.