Gjest Geir Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Bruker en "ny" pc, den gamle har stt månen for siste gang. Men eg får jo ikkje noe lyd her! Har prøvd både fra Youtube og CD uten noe lyd. Dette er bedrøvelig...og det var til og med "Jazz på svenska" med Jan Johansson, og den er dårlig _uten_ lyd! 0 Siter
henrikke71 Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Det meste av musikk er dårlig uten lyd, men kanskje SPESIELT "Jazz på svenska" med Jan Johansson:-D 0 Siter
Gjest GA Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Jeg sier som it på jobben, slå av pc'n dra ut ledningen, plugg inn igjen og start på nytt.... (jeg får aldri noe hjelp før jeg har gjort akkurat det) 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Jeg kjøper den billig ;-) LOL! 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Det meste av musikk er dårlig uten lyd, men kanskje SPESIELT "Jazz på svenska" med Jan Johansson:-D Skal jeg være helt ærlig så tror jeg det er heller motsatt. Noe musikk er definitivt best uten lyd, og da inngår denne i akkurat den kategorien. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.