Gå til innhold

Han har tatt helt av idag - slette

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lettlurt

Er det mulig å få spørre hva disse innleggene går ut på, så jeg er advart til en annen gang? Jeg har nemlig en lei tendens til å svare seriøst på trolleinnlegg tror jeg, så kunne vært ok å vite hva jeg skal se etter for å ikke gå i fella nok en gang:-/

Er det mulig å få spørre hva disse innleggene går ut på, så jeg er advart til en annen gang? Jeg har nemlig en lei tendens til å svare seriøst på trolleinnlegg tror jeg, så kunne vært ok å vite hva jeg skal se etter for å ikke gå i fella nok en gang:-/

Personen er Jølsen.

Eneste grunnen til at h*n får lov til å være på dol er fordi webmaster vil at vi skal kjenne igjen nicket istedet for at vedkommende opererer med flere ulike nick.

Personen er Jølsen.

Eneste grunnen til at h*n får lov til å være på dol er fordi webmaster vil at vi skal kjenne igjen nicket istedet for at vedkommende opererer med flere ulike nick.

Aha, så det er derfor han får lov til å holde på. Jeg har lurt litt på om han er en personlig venn av webbis eller noe;)

Gjest lettlurt

Personen er Jølsen.

Ok, men da skjønner jeg;-) Jølsen sine innlegg/kommentarer svarer jeg ALDRI på!

Det har derimot hendt at jeg har svart på innlegg fra andre som plutselig har blitt fjernet fra trådlisten. Enten mens jeg holdt på å skrive eller senere. Da har jeg tenkt at det må ha vært en form for trolleinnlegg jeg har svart på, uten at jeg skjønte det..hehe!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...