Gjest alibø Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Da jeg skulle oppdatere kartet til GPS-en forleden, kom det opp en lengre feilmelding på PC-en, der innledningen lød: "ERROR: DesktopLib/SimpleTask/Locked: The device is being used by another task". Dette sier meg lite. Jeg håper imidlertid at det ikke betyr at PC-en er tatt i bruk av inntrengere. Tanken slår meg fordi den har vært udsedvanlig treg i den senere tid. Jeg bruker imidlertid ikke trådløs, og da er vel risikoen mindre. For øvrig fungerte alt greit etter at jeg hadde re-startet GPS-en. 0 Siter
citoyen Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Neida, det betyr bare at det er en prosess som har hengt seg opp. Restart av GPS eller PC fikser det som regel. 0 Siter
Gjest alibø Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Neida, det betyr bare at det er en prosess som har hengt seg opp. Restart av GPS eller PC fikser det som regel. Takk for beroligende info. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.