Gå til innhold

Ikke denne måneden heller..

Anbefalte innlegg

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1228673571' post='4033441]

''Selv gikk jeg på do og skviset ut alt jeg klarte for å slippe sølet.''

Du er ikke særlig fin i kanten i kveld, Lillemus, hehe! ;-)

;-)

• Svar 55
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• henrikke71

20

• Lotte :o)

11

• Lillemus

4

• AneM1365380603

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ta deg ei helg her hos meg så skal vi se om vi ikkje får sving på livmora di. :-)

Skrevet

Ta deg ei helg her hos meg så skal vi se om vi ikkje får sving på livmora di. :-)

Hæ hæ, bor det en liten mrxx i deg også da, den var fresk syns jeg;-)

Skrevet

*LOL* Geir er til fri disp! Du staker opp det meste *s*

Skrevet

Hæ hæ, bor det en liten mrxx i deg også da, den var fresk syns jeg;-)

Nei, men det bor en "liten" mrxxl i meg. :-)

Skrevet

Nei, men det bor en "liten" mrxxl i meg. :-)

Oj, den var platt, den:-D!

Skrevet

Jeg får normalt mensen mellom den 27´ende og den 29´ende dagen, og i dag er den 27´ende da. Siste gang var det 29 dager, og når det er sånn, kommer den alltid tidligere neste gang.

Jeg var litt på tuppa i morges, da den fortsatt ikke var kommet, syns kaaanskje jeg var litt kvalm også, he he, men det er nok ønsketenkning mye av de "symptomene" som kommer;-)

Ikke for å være ekkel, men det er svært mange kvinner som kjenner symptomer på mens som er rett rundt hjørnet, mye tydeligere enn veeeldig tidlige graviditetssymptomer.

Spesielt hvis man går og kjenner etter. Og det gjelder også de som ikke har spesielt tydelige menssymptomer (som meg selv).

Dessuten er de aller første graviditetstegnene til forveksling lik tegnene på at mensen er på vei for mange.

Om to uker er det 19 år siden jeg tok min aller første graviditetstest - siste arbeidsdagen før jul i 1989. Den var positiv, men jeg hadde "visst" at mensen ville komme hvert øyeblikk, i dagevis...

Lykke til uansett!

Skrevet

Ikke for å være ekkel, men det er svært mange kvinner som kjenner symptomer på mens som er rett rundt hjørnet, mye tydeligere enn veeeldig tidlige graviditetssymptomer.

Spesielt hvis man går og kjenner etter. Og det gjelder også de som ikke har spesielt tydelige menssymptomer (som meg selv).

Dessuten er de aller første graviditetstegnene til forveksling lik tegnene på at mensen er på vei for mange.

Om to uker er det 19 år siden jeg tok min aller første graviditetstest - siste arbeidsdagen før jul i 1989. Den var positiv, men jeg hadde "visst" at mensen ville komme hvert øyeblikk, i dagevis...

Lykke til uansett!

Du, du er ikke ekkel i det hele tatt, det er veldig gode nyheter for meg, for jeg har gått med menssymptomer i en dag nå, som bare blir kraftigere, og det er fortsatt ikke kommet mere enn en cm av noe som ligner en farget utflod, brunlig, men gjennomsiktig. Så jeg har stadig håpet om at dette kan være lykken:-)

Skrevet

Ja, det må vi prøve neste periode, litt yoga med andre ord;-) Da tar vi også den varianten hvor vi har sex annenhver dag mellom dag 11 og 18.

Jeg leste litt fort her, og trodde det sto "sex annenhver dag mellom kl 11-18!!! *hehe, drøyt* ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1228685478' post='4033620]

Jeg leste litt fort her, og trodde det sto "sex annenhver dag mellom kl 11-18!!! *hehe, drøyt* ;-)

Hi hi hi, ja, jeg vet ikke hvilket forum jeg skulle ha fått den idéen fra, forum for fåreskaller kanskje:-D Forresten, jeg har ikke tatt den testen enda, og det er ikke kommet noe mens heller. Jeg tenkte kanskje å vente til i morgen tidlig, for da er resultatet også kanskje tydeligere.

Skrevet

Hi hi hi, ja, jeg vet ikke hvilket forum jeg skulle ha fått den idéen fra, forum for fåreskaller kanskje:-D Forresten, jeg har ikke tatt den testen enda, og det er ikke kommet noe mens heller. Jeg tenkte kanskje å vente til i morgen tidlig, for da er resultatet også kanskje tydeligere.

Klarer du å vente da?

Gå å tiss på pinnen - jeg er spent! :-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1228686139' post='4033628]

Klarer du å vente da?

''Gå og tiss på pinnen!''

Høres ut som om du snakker til en hund: "Gå og tiss på bakken!"

:-)

Skrevet

*s* ;-)

Skrevet

Klarer du å vente da?

Åkei da, du har overbevist meg, men må drikke mere vann først;-) Om et kvarter!

Skrevet

Hi hi, ja, jeg er en lydig hund i så fall, eller veldig lettpåvirkelig!

Skrevet

Klarer du å vente da?

Hælledussen, nå er magen som en ballong av alt vannet, og selvsagt er jeg ikke tissetrengt...går et par minutter enda (sirkustrommer i bakgrunnen)

Skrevet

Hælledussen, nå er magen som en ballong av alt vannet, og selvsagt er jeg ikke tissetrengt...går et par minutter enda (sirkustrommer i bakgrunnen)

Ååå, nå skulle jeg egentlig legge meg, men dette må jeg få med meg. :) Kom igjen da! :)

Skrevet

Ååå, nå skulle jeg egentlig legge meg, men dette må jeg få med meg. :) Kom igjen da! :)

Vent litt da, må jo være sikker på at det kommer en solid stråle ut først, må ha trøkk på, så jeg gir den et par minutter til!

Skrevet

Vent litt da, må jo være sikker på at det kommer en solid stråle ut først, må ha trøkk på, så jeg gir den et par minutter til!

*hehe* Ingen får lagt seg før du har tissa! *vittig*

Skrevet

Klarer du å vente da?

...og innrømmer litt pinlig at jeg må lese bruksanvisningen først...men på den står det at jeg skal teste "allerede morgenen etter at mensen er uteblitt"..og det er først i morgen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...