Gå til innhold

Litt av en bilannonse!

Anbefalte innlegg

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1228740200' post='4033980]

Satan, hehe... saftig ;-)

sjekk meldinger:-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1228740479' post='4033987]

*fnis*

Jeg fikk en sånn fin link fra noen til denne facebook-gruppa om finn-bilder, men jeg må tydeligvis bare legge ut link til selve jpg-filen og ikke der jeg finner den via den andre linken.

Men spar på den andre linken og bla litt i den ved leilighet - utrolig mye rart! :-)

Skrevet

Jeg fikk en sånn fin link fra noen til denne facebook-gruppa om finn-bilder, men jeg må tydeligvis bare legge ut link til selve jpg-filen og ikke der jeg finner den via den andre linken.

Men spar på den andre linken og bla litt i den ved leilighet - utrolig mye rart! :-)

Jeg er med i den gruppa, jeg. Har vært det i over et år nå *hehe*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1228741193' post='4034002]

Jeg er med i den gruppa, jeg. Har vært det i over et år nå *hehe*

Jeg er ikke med på facebook i det hele tatt....;-)

Skrevet

Jeg er ikke med på facebook i det hele tatt....;-)

Hmmm...

Skrevet

Utrolig hva pene jenter får enkelte menn til å gjøre, hehe.

Gjest firepile
Skrevet

Do i gangen: http://www.facebook.com/photo.php?pid=4698761&op=11&o=all&view=all&subj=2297824567&aid=-1&oid=2297824567&id=785790153#

Skrevet

LOL! Jeg har sett andre annonser som også har doer plassert på rare steder, i inngangspartiet, på soverommet etc. For et påfunn!

En annen klassiker er dem som _har_ ryddet, men hvor bildet fra badet viser at det ligger store, fargerike stabler inni et lukket dusjkabinett med frostede glass;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...