Gå til innhold

Har jeg tatt meg vann over hodet? (Middag)

Anbefalte innlegg

Gjest ViViola
Skrevet

Hehe, ikke sånn kjempevellykka denne gangen, gitt. Ungene likte ikke bernaisegrønnsakene spesielt godt, men smakte høflig begge to. Etter middagen uttalte Datra "Mamma, jeg synes de grønnsakene minnet meg litt om spy". Var litt vanskelig å holde seg alvorlig da jeg minnet henne om at det ikke var så veldig koselig å si slike ting. Da så hun litt fornærma ut og sa "Jeg venta til du ikke spiste mer, dah!"

Jeg syntes de var knallgode, jeg! Jaja...

He-he, av ungene får man høre det, gitt!

Her, derimot, ble middagen svært vellykket. Så godt var det, at vi kjører ny runde på dette, ja! Og da skal jeg prøve å svi dem litt først, selv om de ble veldig saftige nå også.

:-)

Gjest ViViola
Skrevet

Kjøp svenske kjøttbullar fra Fjordland, og la Terje Ness og Paul Bocuse ta seg av det der skinkegreiene. :)

He-he, har aldri smakt Fjordland-mat, jeg, og ikke tror jeg det vil komme i hus heller.

Gjest ViViola
Skrevet

Inspirert av min tidligere baconsurrede kyllingfileter? Da har jeg ofte marinert kyllingfiletene litt først, men det er ikke nødvendig.

Bare kjør dem inn i ovnen, du! :D

Det ble himla godt, ja, og du er inspirasjonskilden. Men - som den gode husmoren jeg er, så brukte jeg prinsippet "Man tager hva man haver".

Gjest Elextra
Skrevet

Det ble himla godt, ja, og du er inspirasjonskilden. Men - som den gode husmoren jeg er, så brukte jeg prinsippet "Man tager hva man haver".

:)

Og skinke er nok bedre for linjene enn bacon! Brukte du vanlig kokt skinke, spekeskinke eller enda mer fancy?

Skrevet

Kanskje det var en freudiansk glipp fra min side... Hvem vet!

*s*

Gjest ViViola
Skrevet

:)

Og skinke er nok bedre for linjene enn bacon! Brukte du vanlig kokt skinke, spekeskinke eller enda mer fancy?

He-he, vanlig spekeskinke - jeg bor sammen med Den Mest Erkekonservative Gubben Ever. Noe mer fancy må jeg nok spare til meg selv alene en gang!

Skrevet

Ærlighet er viktigere enn høflighet. Og hvis du smakte som spy, så hun jammen hensynsfull som ventet til du hadde spist opp!!!

Ja, hun syntes visst det sjøl, så jeg får trøste meg med at noe i det minste har nådd fram. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...