Gjest ViViola Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Hehe, ikke sånn kjempevellykka denne gangen, gitt. Ungene likte ikke bernaisegrønnsakene spesielt godt, men smakte høflig begge to. Etter middagen uttalte Datra "Mamma, jeg synes de grønnsakene minnet meg litt om spy". Var litt vanskelig å holde seg alvorlig da jeg minnet henne om at det ikke var så veldig koselig å si slike ting. Da så hun litt fornærma ut og sa "Jeg venta til du ikke spiste mer, dah!" Jeg syntes de var knallgode, jeg! Jaja... He-he, av ungene får man høre det, gitt! Her, derimot, ble middagen svært vellykket. Så godt var det, at vi kjører ny runde på dette, ja! Og da skal jeg prøve å svi dem litt først, selv om de ble veldig saftige nå også. :-) 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Kjøp svenske kjøttbullar fra Fjordland, og la Terje Ness og Paul Bocuse ta seg av det der skinkegreiene. He-he, har aldri smakt Fjordland-mat, jeg, og ikke tror jeg det vil komme i hus heller. :-) 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Inspirert av min tidligere baconsurrede kyllingfileter? Da har jeg ofte marinert kyllingfiletene litt først, men det er ikke nødvendig. Bare kjør dem inn i ovnen, du! Det ble himla godt, ja, og du er inspirasjonskilden. Men - som den gode husmoren jeg er, så brukte jeg prinsippet "Man tager hva man haver". :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Det ble himla godt, ja, og du er inspirasjonskilden. Men - som den gode husmoren jeg er, så brukte jeg prinsippet "Man tager hva man haver". :-) Og skinke er nok bedre for linjene enn bacon! Brukte du vanlig kokt skinke, spekeskinke eller enda mer fancy? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Kanskje det var en freudiansk glipp fra min side... Hvem vet! *s* 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Og skinke er nok bedre for linjene enn bacon! Brukte du vanlig kokt skinke, spekeskinke eller enda mer fancy? He-he, vanlig spekeskinke - jeg bor sammen med Den Mest Erkekonservative Gubben Ever. Noe mer fancy må jeg nok spare til meg selv alene en gang! :-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. desember 2008 Skrevet 8. desember 2008 Ærlighet er viktigere enn høflighet. Og hvis du smakte som spy, så hun jammen hensynsfull som ventet til du hadde spist opp!!! Ja, hun syntes visst det sjøl, så jeg får trøste meg med at noe i det minste har nådd fram. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.