Gå til innhold

Julegaver til voksne?

Anbefalte innlegg

Gjest Mirakelet
Skrevet

Pleier dere å gi julegaver til de voksne i familien, eller kun til barna?

Nå vil broren min at vi slutter å gi til de voksne nå som vi begge har unger, at vi heller skal kjøpe mer til ungene...

jeg syns det er veldig trist da jeg syns det er koselig å gi til de voksne og. Det trenger jo ikke å være dyrt, bare en liten oppmerksomhet....

Skrevet

Jeg gir julegave til min side av familien, vi er så få og har god kontakt. Jeg syns det er kjempe koslig å gi gaver, og veldig moro å få noen selv også :0)

Så gir vi til svigers. Snaxy sin søster vil ikke gi julegaver, så der er det kun ungene som får. Greit nok. Var ikke store tapet for å si det slik.... ;0)

Resten av hans slekt har vi ingen kontakt med utenom 17mai. Så det blir ikke naturlig å gi der.

Jeg gir også til noen venner. Koslig det.

Skrevet

Jeg synes det er koselig med julegaver selv om jeg er voksen. Både å gi og få.

Gjest Elextra
Skrevet

Vi gir til de voksne nærmeste, men ikke til de litt fjernere.

Dvs. gir til foreldre, svigerforeldre, søsken og svogere (ikke mange til sammen), men ikke til våre tanter og onkler.

Skrevet

Jeg er riktignok fortsatt "barn" på julaften men hos oss så gir foreldrene mine gaver også til de andre voksne. Det trenger ikke være noe store greier men det er jo koselig med en oppmerksomhet.

Skrevet

Vi gir til søsken og foreldre. Dvs. nå i år har min far + samboeren hans sagt at de ikke vil ha gaver og at voksne barn ikke får, kun barnebarna og det er helt greit. :o) De skal få en sammenplanting / blomstergruppe alikevel da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...