morsan Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Hilarious!! *s* Nå fikk jeg meg en god latter. Ha-Ha Bra! :-) Jeg synes det er et fantastisk brev - så elegant skrevet!! :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Det er litt vanskelig, ja... Jeg søkte på google og og fant ut at Tone Damli Aaberge brukte dette merket og der sto det også hvilken nyanse hun brukte ;-) Dette var i sommer og jeg var ganske solbrun. Tok da sjansen på å bestille samme nyanse som hun bruker og den passa perfekt For en mnd siden bestilte jeg en ny i en nyanse lysere, og den er også perfekt:) Tror nesten du bare må satse på at fargen blir riktig.... Beklager maset, men når jeg kikket nøyere på siden var det utrolig mange ulike produkter. Hva heter foundation'en du har? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Hehe, Tone D.Å. er jo kastanjebrun, tror jeg ville se gal ut i samme nyanse. Vet du hvilken Mia Gundersen bruker? Neida, får vel satse på en "natural" light eller medium, i så fall, tenker jeg. En sånn svampesak har jeg, men om den ikke funker skal jeg sjekke ut Kanebo. Jeg hadde akkurat vært i Spania, skjønner du ;-) Måtte sjekke de jeg har nå. Den første het "Medium". Den brukte jeg rett etter ferien. Nå har jeg "Medium Light". Huden min er ikke akkurat brun, men jeg er ikke kjempebleik heller. Ellers har jeg helt mørkt hår, så hudfargen påvirkes kanskje litt av det? Evt kan du jo prøve den som er en nyanse lysere enn Medium Light? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Jeg hadde akkurat vært i Spania, skjønner du ;-) Måtte sjekke de jeg har nå. Den første het "Medium". Den brukte jeg rett etter ferien. Nå har jeg "Medium Light". Huden min er ikke akkurat brun, men jeg er ikke kjempebleik heller. Ellers har jeg helt mørkt hår, så hudfargen påvirkes kanskje litt av det? Evt kan du jo prøve den som er en nyanse lysere enn Medium Light? Mente ikke akkurat fargen (vet jo ikke hvordan huden din er i forhold til min), men snarere produkttypen . Det ser jo ut til å finnes dusinvis av ulike puddere og foundatsions fra Glominerals 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Beklager maset, men når jeg kikket nøyere på siden var det utrolig mange ulike produkter. Hva heter foundation'en du har? Må sjekke litt på sida og lete litt...... Svarer deg snart 0 Siter
Katt-ja Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Det du sier det, er faktisk veldig viktig. Når man har en slik diagnose, er det veldig lett å koble alle plager og smerter med den - men man skal være obs på nye ting. Jeg går bestandig til legen når det dukker opp nye symtomer, for å utelukke andre årsaker enn det jeg allerede har. Både FM'ere og ME'ere er underdiagnostiserte grupper, fordi man bestandig skylder på de sykdommene. Akkurat, ja... Igjen, takk for nyttig info,- det er mye man lurer på nå... Så må man bare stole på at man kjenner forskjell på de forskjellige smertene. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Mente ikke akkurat fargen (vet jo ikke hvordan huden din er i forhold til min), men snarere produkttypen . Det ser jo ut til å finnes dusinvis av ulike puddere og foundatsions fra Glominerals Her er den jeg har: http://www.gloskincare.com/Products.asp?c=9&t=34&g=39&l=30 Det ser faktisk ut som det nå følger med en kost. Det gjorde det ikke når jeg bestilte fra den norske siden. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Her er den jeg har: http://www.gloskincare.com/Products.asp?c=9&t=34&g=39&l=30 Det ser faktisk ut som det nå følger med en kost. Det gjorde det ikke når jeg bestilte fra den norske siden. Tusen takk, Togli 0 Siter
Bookworm Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Akkurat, ja... Igjen, takk for nyttig info,- det er mye man lurer på nå... Så må man bare stole på at man kjenner forskjell på de forskjellige smertene. ''Så må man bare stole på at man kjenner forskjell på de forskjellige smertene.'' Av en eller annen merkelig grunn, så merker man forskjell:-) Blir ekspert på smerter når man har disse sykdommene. Jeg merker veldig godt om jeg har FM-smerte i hodet, eller om jeg har migrene - eller om jeg har FM-smerter eller er stiv etter en treningsøkt... 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Jeg lette lenge på nettet for å finne en forhandler her i Norge og den eneste jeg fant (noen mnd siden), var denne: http://www.haugesund-hudpleieklinikk.no/?pageid=293 Jeg sendte dem en mail og sa hva jeg ønsket. Etter noen dager kom foundationen i posten. Jeg liker forresten veldig godt concealeren (kun en farge, highlight) også. Jeg har hørt at noen med tørr hud synes foundationen kan være litt vanskelig å få utover (jeg har blandingshud). Selv tror jeg problemet bunner i at de bruker "pudder-puta" (hva heter det tro? ;-)) som følger med. Denne synes jeg er altfor tynn og vanskelig å bruke. Jeg har en slik "pute" av merke "Kanebo" (sjekk hos parfymerier som fører Kanebo). Denne puta kan brukes veldig lenge (kanskje noen år?) og jeg vasker den innimellom med Zalo og lunkent vann. Jeg fant en annen, utenlandsk side, også. Har ikke prøvd å bestille derfra, men mulig det er billigere der?: http://www.gloskincare.com/home.asp Har man tørr hud skal man bruke det løse pudderet. Og greiest å alltid bruke kabuki-børste. Meow er min favoritt ) Billigere også. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Takk! Men det må vel være vanskelig å bestemme farge når man bestiller over nett? På everydayminerals.com og meowcosmetics.com kan du bestille prøver. Det er veldig billig å bestille mineralsminke fra usa. Og disse to merkene er renere enn GloMinerals og I.D. Finnes en norsk side du kan bestille prøver på KissMe minerals. www.kissme.no 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Hehe, Tone D.Å. er jo kastanjebrun, tror jeg ville se gal ut i samme nyanse. Vet du hvilken Mia Gundersen bruker? Neida, får vel satse på en "natural" light eller medium, i så fall, tenker jeg. En sånn svampesak har jeg, men om den ikke funker skal jeg sjekke ut Kanebo. Bestill deg en kabukibørste. Det gir best resultat. Selges på bodyshop også tror jeg. Ellers er det billig på everyday minerals. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Hehe, Tone D.Å. er jo kastanjebrun, tror jeg ville se gal ut i samme nyanse. Vet du hvilken Mia Gundersen bruker? Neida, får vel satse på en "natural" light eller medium, i så fall, tenker jeg. En sånn svampesak har jeg, men om den ikke funker skal jeg sjekke ut Kanebo. Natural light er veldig lys. På beautybasket.no får du faktisk bestilt prøver på glominerals. Tror det er 20 kr stk. 0 Siter
hattifnatt1 Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 20 min kanskje..litt lengre når jeg vet jeg har god tid til en lang varm dusj.. 0 Siter
hattifnatt1 Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 ''Jeg har på ansiktsvann, øyekrem og hudkrem, samt foundation, eyeliner, mascara, rouge og lipgloss. Tilsammen bruker jeg ca fem minutter på dette.'' Imponerende. Bruker sjelden foundation, blant annet fordi det tar så mye tid, synes jeg. ja det er imponerende.jeg bruker eneste litt maskara,eventuelt litt øyenskygge.men til jobb er jeg oftest usminket.. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Har man tørr hud skal man bruke det løse pudderet. Og greiest å alltid bruke kabuki-børste. Meow er min favoritt ) Billigere også. Ok! Har du en link til Meow-pudder? Ikke hørt om det før... 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Ok! Har du en link til Meow-pudder? Ikke hørt om det før... www.meowcosmetics.com De sammenligner bare med I.D sminke da, men kan jo bestille litt småprøver av forskjellige. Jeg bestilte 15 prøver av forskjellige foundation , øyenskygger og rouge. Da får man billigere frakt. Det finnes tre forskjellige dekkevner. Jeg liker best den som dekker mest. Den som dekker minst skal visst støve fælt. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 www.meowcosmetics.com De sammenligner bare med I.D sminke da, men kan jo bestille litt småprøver av forskjellige. Jeg bestilte 15 prøver av forskjellige foundation , øyenskygger og rouge. Da får man billigere frakt. Det finnes tre forskjellige dekkevner. Jeg liker best den som dekker mest. Den som dekker minst skal visst støve fælt. Man får en boks med 30 g til 190 kr + porto ) Ganske billig. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 www.meowcosmetics.com De sammenligner bare med I.D sminke da, men kan jo bestille litt småprøver av forskjellige. Jeg bestilte 15 prøver av forskjellige foundation , øyenskygger og rouge. Da får man billigere frakt. Det finnes tre forskjellige dekkevner. Jeg liker best den som dekker mest. Den som dekker minst skal visst støve fælt. Takk for info:) Skal sjekke ut denne linken 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 10. desember 2008 Skrevet 10. desember 2008 Man får en boks med 30 g til 190 kr + porto ) Ganske billig. Bestiller du prøver bør du også bestille en prøve på finishing powder. Får alt til å vare lenger, kan også brukes til å matte ned i løpet av dagen ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.