Gå til innhold

Julepresang til mann på 50

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, VR-smøring skal jeg huske på.

Sjekk kvaliteten på glideren også. Spør i butikken om det er glider av god kvalitet eller den billigste varianten de har lagt oppi.

• Svar 129
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

22

• frosken

14

• Lillemus

12

• Lotte :o)

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, jeg tror du har rett. Får vel bare spandere en 500-lapp ekstra.

Sjekk hva de har på Milsluker'n på Ullevål stadion. Det er jo en skibutikk!

Skrevet

I fjor hadde Oslo Sportslager valgt overraskende dårlig kvalitet på innholdet :-(

Å? Mener vi kjøpte vår der også, men det var uten innhold...

Generelt synes jeg som sagt de har god kvalitet på ting, men det er jo også et spørsmål om pris.

Skrevet

Gaver er vanskelig ja.

Har han en hobby eller interesserer han seg for noe spesielt?

Bustemannen har sine hobbyer og interesser. Gjør valget av gaver litt enklere da. Pluss at jeg pleier fange opp noe av det han sier.

I fjor sommer sa han at han kunne tenkt seg å ha en ting. La det på minnet, og vips, så lå det under treet hos ham i fjor.Gaven falt i smak og har blitt brukt mye.

I år blir også gaven en ting han nevnte i forbifarten tidligere i sommer... :-)

Mannen min har jo også noen hobbyer og interesser, men der er jo ønskene enda mer spesifikke enn ellers :/.

Har et safe og litt kjedelig valg i bakhånd...

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1228903580' post='4035682]

Jula-butikken er genial. :-)

Iallefall for mannfolk ;-)

Holdt med en gang der for meg ;-P

Skrevet

Nå må jeg visst printe ut alt du sier om jeg skal huske dette:-)

Skrevet

De har mye fint på Milsluker'n, men den er i overkant proff for min del. Selv om jeg går en del på ski føler jeg meg alltid som en total nybegynnerdust når jeg er der.

Skrevet

Å? Mener vi kjøpte vår der også, men det var uten innhold...

Generelt synes jeg som sagt de har god kvalitet på ting, men det er jo også et spørsmål om pris.

Jeg mener også at Sportslageret normalt er klart best, og det var derfor jeg ble skuffet over innholdet i kofferten som familien hadde kjøpt i julegave til meg. De hadde kjøpt nettopp på Sportslageret for å være sikre. (Jeg fikk imidlertid byttet innholdet og sikret meg det jeg trengte.)

Skrevet

De har mye fint på Milsluker'n, men den er i overkant proff for min del. Selv om jeg går en del på ski føler jeg meg alltid som en total nybegynnerdust når jeg er der.

Jeg har hatt en mann som anså det å smøre ski som noe man gjorde med den ytterste presisjon, så jeg er ganske miljøskadet på dette området.

Skrevet

I fjor hadde Oslo Sportslager valgt overraskende dårlig kvalitet på innholdet :-(

''I fjor hadde Oslo Sportslager valgt overraskende dårlig kvalitet på innholdet :-(''

LOL, skulle nesten tro det var årgangsvin dere snakket om! ;-) "2007-årgangen var overraskende dårlig, men 2005-årgangen var virkelig en höjdare"...;-)

Skrevet

''I fjor hadde Oslo Sportslager valgt overraskende dårlig kvalitet på innholdet :-(''

LOL, skulle nesten tro det var årgangsvin dere snakket om! ;-) "2007-årgangen var overraskende dårlig, men 2005-årgangen var virkelig en höjdare"...;-)

Vi snakker her om kofferter som koster i overkant av to tusen, så etter min oppfatning er kvaliteten vesentlig mer viktig her enn når det gjelder flaskeinnhold...*s*

Skrevet

Vi snakker her om kofferter som koster i overkant av to tusen, så etter min oppfatning er kvaliteten vesentlig mer viktig her enn når det gjelder flaskeinnhold...*s*

Jo, men hvor ofte kjøper man ny koffert med komplett innhold, da, fremfor å bare fylle på i den gamle? ;-) Skal jo litt til å ha oversikt over de ulike årgangene med koffertinnhold...;-)

Skrevet

Jo, men hvor ofte kjøper man ny koffert med komplett innhold, da, fremfor å bare fylle på i den gamle? ;-) Skal jo litt til å ha oversikt over de ulike årgangene med koffertinnhold...;-)

Blæh! Man trenger selvfølgelig aldri å kjøpe noen ny koffert. Man bare fyller på nytt innhold.

Forøvrig burde egentlig VKF kjøpe en smørebu til mannen sin - det hadde vært noe til gave det!

Skrevet

Jeg har hatt en mann som anså det å smøre ski som noe man gjorde med den ytterste presisjon, så jeg er ganske miljøskadet på dette området.

Hehe, ok.

Hjemme hos oss er det jeg som er spesialisten, uten at jeg egentlig har så veldig peiling. Har smurt mye ski i min tid, men liker fortsatt å operere med betegnelser som blå ekstra og Rød Exelit ;). Har begynt å lære meg VR-systemet, men er nok litt utdatert.

Skrevet

Blæh! Man trenger selvfølgelig aldri å kjøpe noen ny koffert. Man bare fyller på nytt innhold.

Forøvrig burde egentlig VKF kjøpe en smørebu til mannen sin - det hadde vært noe til gave det!

Hun skulle vært frampå da bomringen solgte bort de gamle buene rundt Oslo. DEt hadde vært noe å ha i hagen, tenker jeg:-)

Skrevet

Hehe, ok.

Hjemme hos oss er det jeg som er spesialisten, uten at jeg egentlig har så veldig peiling. Har smurt mye ski i min tid, men liker fortsatt å operere med betegnelser som blå ekstra og Rød Exelit ;). Har begynt å lære meg VR-systemet, men er nok litt utdatert.

VR systemet er kult, særlig er VR 40 anvendelig! Kanskje du trenger litt påfyll av skismøring til jul?

Skrevet

Hun skulle vært frampå da bomringen solgte bort de gamle buene rundt Oslo. DEt hadde vært noe å ha i hagen, tenker jeg:-)

Synd at vi er litt sent ute med tipset vårt. Diamanten fra Holmenkollen er jo også solgt, så hun må nok evt. ta en tur på Maxbo.

Skrevet

VR systemet er kult, særlig er VR 40 anvendelig! Kanskje du trenger litt påfyll av skismøring til jul?

Har faktisk et godt utvalg VR-smurninger, men merket meg at jeg manglet ca. 50 på lørdag.

Skrevet

Synd at vi er litt sent ute med tipset vårt. Diamanten fra Holmenkollen er jo også solgt, så hun må nok evt. ta en tur på Maxbo.

Ja, huff, det blir jo ikke samme sjarmen som en gammel bom-bu...;-)

Skrevet

Har faktisk et godt utvalg VR-smurninger, men merket meg at jeg manglet ca. 50 på lørdag.

Da er du godt rustet for vinteren! Jeg synes forresten det er vanskelig å vite når jeg skal bruke de mye VR variantene og når jeg skal velge klister (sprayboksvariantene). Synes det blir noe kliss uansett.

Nå tror jeg det er på tide å slutte å snakke om skismøring. Har sittet i hele dag og hatt lyst til å stikke av fra plikter og i stedet ta en skitur. Men det er jo en helt vanlig onsdag, er det ikke? Eller kanskje det egentlig er en skionsdag?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...