Gå til innhold

lostlove


Gjest leiseg

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet noen gode råd i forbindelse med kjærlighetssorg? Jeg føler meg helt knust, har vært slutt i bare noen dager og skjønner at dette kommer til å ta tid....

For første gang på mange år hadde jeg endelig klart å både feste tillit og emosjonelt investert i den jeg trodde var den store kjærligheten. Jeg trodde alt var fint mellom oss, inntil her en dag hvor han brått og kontant sa at han ikke ville treffe meg mer...

Det er jo så utrolig vondt,

trodde slike følelser hørte til ungdommen men har oppdaget at slik er det neimen ikke....

Hva hjelper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Nei dessverre. Kjærlighetssorg har ingen aldersgrense. Og det ser ut til å ramme oss alle en eller som oftest flere ganger i livet.

Det er smertefullt å miste og å bli forlatt. Det blir spesielt meningsløst når du har satset på full tillit og så er det hele forbi.

Jeg anbefaler deg å lese artikkelen om kjærlighetssorg her i doktoronline. Der ser du hva som er gode råd i en slik trist situasjon som du nå er i.

Jeg håper du har noen i din nærhet du kan betro deg til og stole på nå.

Lykke til!

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...