Gå til innhold

Årets julebruser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har min egen lille julebrustest og har så langt i år smakt Dahls, Aass' og Hamar Lillehammer Bryggeri sin.

Så langt er Dahls en soleklar vinner! Hamar Lillehammer var ikke så verst, men litt smakløs, Aass sin er ikke god engang! Den har en merkelig smak som ikke hører hjemme i en brus.

Må få tak i Grans i løpet av helga og smake den og... :o)

Finnes det noen tester av årets julebrus på nettet tro? Hvilken er din favoritt?

• Svar 70
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

11

• pekkaline

6

• Babette

5

• candyqueen_83

4

Skrevet

Dahls. Noen annen liker jeg ikke.

Jeg har likt Grans sin før, men har ikke fått smakt den ennå i år. Aass og Hamar Lillehammer kjøper jeg ikke igjen. :o(

Skrevet

Det finnes bare én julebrus - og det er CB sin!!!!!

Både smak og farge skal være akkurat slik!!!!!

Skrevet

Det finnes bare én julebrus - og det er CB sin!!!!!

Både smak og farge skal være akkurat slik!!!!!

CB? Fås den i Trondheim tro? Rød eller brun?

Skrevet

Julebrus!?

Ja, ettersom jeg ikke liker øl gidder jeg jo ikke smake meg gjennom juleølene, ergo blir det julebrus istedet. :o)

Skrevet

CB? Fås den i Trondheim tro? Rød eller brun?

Brun, selvfølgelig!!!!!!!

Rød julebrus er ikke julebrus!

Skrevet

Brun, selvfølgelig!!!!!!!

Rød julebrus er ikke julebrus!

''Rød julebrus er ikke julebrus!''

Ikke Aass og Hamar Lillehammer i alle fall. Sistnevnte gikk nå ned, men Aass sin havner sannsynligvis i vasken...

AneM1365380603
Skrevet

Jeg klarer ikke å drikke julebrus. Det er søtt og klissete. Smaker som saft med kullsyre.

Kan jo ta en sup om mannen min kjøper de anbefalte merkene da ;) Det kan jo hende jeg forandrer mening.

Skrevet

Jeg klarer ikke å drikke julebrus. Det er søtt og klissete. Smaker som saft med kullsyre.

Kan jo ta en sup om mannen min kjøper de anbefalte merkene da ;) Det kan jo hende jeg forandrer mening.

Jeg er helt enig med deg...

Skrevet

Jeg liker best Grans julebrus, men om jeg er en duganes test person har jeg mine tvil om, for det er vel den eneste julebrusen jeg har smakt.

Før drakk jeg bare Coca Cola, til nød Ananas Brus, men nå som jeg liksom er voksen har jeg utvidet horisonten min litt.

Men juleøl derimot, dithen kommer jeg aldri, fysj, holder meg til brus : )

Skrevet

Ja, ettersom jeg ikke liker øl gidder jeg jo ikke smake meg gjennom juleølene, ergo blir det julebrus istedet. :o)

Øh, ok.

Jeg nekter å drikke julebrus, noe så kunstig.

Skrevet

Julebrus... prøvde det for mange år siden og synes det var altfor søtt! Finnes det noen light variant forresten? Kunne kanskje prøvd det, men tviler på at det ville gjort det noe bedre.

Jeg klarer ikke drikke noe som helst drikke som inneholder kalorier, bortsett fra vin :)

Skrevet

Julebrus... prøvde det for mange år siden og synes det var altfor søtt! Finnes det noen light variant forresten? Kunne kanskje prøvd det, men tviler på at det ville gjort det noe bedre.

Jeg klarer ikke drikke noe som helst drikke som inneholder kalorier, bortsett fra vin :)

Gran har hatt en light-julebrus. Men jeg vet ikke om den selges i år - har ikke sett på julebrus ennå. Du finner den nok på Rema i så fall.

Skrevet

sørlands julebrus! Ingen over og ingen ved siden ;)

Sørlands julebrus? Er det CB det, eller en annen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...