Lillemus Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Jeg har min egen lille julebrustest og har så langt i år smakt Dahls, Aass' og Hamar Lillehammer Bryggeri sin. Så langt er Dahls en soleklar vinner! Hamar Lillehammer var ikke så verst, men litt smakløs, Aass sin er ikke god engang! Den har en merkelig smak som ikke hører hjemme i en brus. Må få tak i Grans i løpet av helga og smake den og... ) Finnes det noen tester av årets julebrus på nettet tro? Hvilken er din favoritt? 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Skrevet 11. desember 2008 Det er bare en julebrus. Og det er?? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Og det er?? Dahls. Noen annen liker jeg ikke. 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Skrevet 11. desember 2008 Dahls. Noen annen liker jeg ikke. Jeg har likt Grans sin før, men har ikke fått smakt den ennå i år. Aass og Hamar Lillehammer kjøper jeg ikke igjen. ( 0 Siter
Gjest prust Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Det finnes bare én julebrus - og det er CB sin!!!!! Både smak og farge skal være akkurat slik!!!!! 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Skrevet 11. desember 2008 Det finnes bare én julebrus - og det er CB sin!!!!! Både smak og farge skal være akkurat slik!!!!! CB? Fås den i Trondheim tro? Rød eller brun? 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Skrevet 11. desember 2008 Julebrus!? Ja, ettersom jeg ikke liker øl gidder jeg jo ikke smake meg gjennom juleølene, ergo blir det julebrus istedet. ) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 CB? Fås den i Trondheim tro? Rød eller brun? Brun, selvfølgelig!!!!!!! Rød julebrus er ikke julebrus! 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. desember 2008 Forfatter Skrevet 11. desember 2008 Brun, selvfølgelig!!!!!!! Rød julebrus er ikke julebrus! ''Rød julebrus er ikke julebrus!'' Ikke Aass og Hamar Lillehammer i alle fall. Sistnevnte gikk nå ned, men Aass sin havner sannsynligvis i vasken... 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Jeg klarer ikke å drikke julebrus. Det er søtt og klissete. Smaker som saft med kullsyre. Kan jo ta en sup om mannen min kjøper de anbefalte merkene da Det kan jo hende jeg forandrer mening. 0 Siter
Bookworm Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Jeg klarer ikke å drikke julebrus. Det er søtt og klissete. Smaker som saft med kullsyre. Kan jo ta en sup om mannen min kjøper de anbefalte merkene da Det kan jo hende jeg forandrer mening. Jeg er helt enig med deg... 0 Siter
Aggathe Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 Jeg liker best Grans julebrus, men om jeg er en duganes test person har jeg mine tvil om, for det er vel den eneste julebrusen jeg har smakt. Før drakk jeg bare Coca Cola, til nød Ananas Brus, men nå som jeg liksom er voksen har jeg utvidet horisonten min litt. Men juleøl derimot, dithen kommer jeg aldri, fysj, holder meg til brus : ) 0 Siter
pekkaline Skrevet 11. desember 2008 Skrevet 11. desember 2008 sørlands julebrus! Ingen over og ingen ved siden 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Ja, ettersom jeg ikke liker øl gidder jeg jo ikke smake meg gjennom juleølene, ergo blir det julebrus istedet. ) Øh, ok. Jeg nekter å drikke julebrus, noe så kunstig. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Julebrus... prøvde det for mange år siden og synes det var altfor søtt! Finnes det noen light variant forresten? Kunne kanskje prøvd det, men tviler på at det ville gjort det noe bedre. Jeg klarer ikke drikke noe som helst drikke som inneholder kalorier, bortsett fra vin 0 Siter
laban Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Julebrus... prøvde det for mange år siden og synes det var altfor søtt! Finnes det noen light variant forresten? Kunne kanskje prøvd det, men tviler på at det ville gjort det noe bedre. Jeg klarer ikke drikke noe som helst drikke som inneholder kalorier, bortsett fra vin Gran har hatt en light-julebrus. Men jeg vet ikke om den selges i år - har ikke sett på julebrus ennå. Du finner den nok på Rema i så fall. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 sørlands julebrus! Ingen over og ingen ved siden Sørlands julebrus? Er det CB det, eller en annen? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.