Gå til innhold

Fin kjole?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tja, hvis man skulle ønske seg lengre ben og bredere hofter så er det rette antrekket.

Skrevet

Jeg synes Robyn er ei kul dame både når det gjelder klesstil og attitude, men akkurat denne kjolen var litt snål.

Skrevet

En topp, kanskje?

Jeg synes den var for kort og rar til å kunne kalles kjole.

''En topp, kanskje?''

Aldri hørt om en topp som dekker musa.

Skrevet

Tja, hvis man skulle ønske seg lengre ben og bredere hofter så er det rette antrekket.

Mulig det.

Skrevet

Jeg synes Robyn er ei kul dame både når det gjelder klesstil og attitude, men akkurat denne kjolen var litt snål.

Eg vet ingenting om Robyn, og kjolen var mer enn "litt snål", men vi er forskjellige og takk og pris for det.

Skrevet

Eg vet ingenting om Robyn, og kjolen var mer enn "litt snål", men vi er forskjellige og takk og pris for det.

Robyn har integritet. Sånne jenter liker vi! Hun var rå allerede da hun slo gjennom i Sverige som 16-åring. Hun har alltid nektet å la seg styre, og nå ser det endelig ut som hun får lønn for det. Vi kan tilgi henne en liten kjolebom, synes jeg:)

Skrevet

Robyn har integritet. Sånne jenter liker vi! Hun var rå allerede da hun slo gjennom i Sverige som 16-åring. Hun har alltid nektet å la seg styre, og nå ser det endelig ut som hun får lønn for det. Vi kan tilgi henne en liten kjolebom, synes jeg:)

Eg stoler på din dømmekraft i forhold til jenta, og kjoleglippen godtaes under dissens!

AneM1365380603
Skrevet

Hun var ikke mye feminin. Det ser nesten ut som en mann som har tatt på seg en latterlig kjole.

Skrevet

Hun var ikke mye feminin. Det ser nesten ut som en mann som har tatt på seg en latterlig kjole.

Ja, litt Monthy Pyton aktig faktisk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...