Gjest Geir Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Næsj, jeg synes vel egentlig det er mer flaut og ganske avslørende å kjenne til slike. Du skal sitte og kjedeglo endel på TV for å få med deg sånne som han der;) ''Du skal sitte og kjedeglo endel på TV for å få med deg sånne som han der;)'' Ja det tror eg jammen du har rett i, for såvidt meg bekjent så jobber han i Dagbladet... 0 Siter
henrikke71 Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 de har heller ikke nevnt Arne Brimi...?? 0 Siter
tonie Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 ''Du skal sitte og kjedeglo endel på TV for å få med deg sånne som han der;)'' Ja det tror eg jammen du har rett i, for såvidt meg bekjent så jobber han i Dagbladet... Haha....Oh my God, jeg trodde det var en TV-kokk? Nuvel. Hvem faen leser matsiene i avisene egentlig? Ikke jeg, men det har dere vel skjønt nå. *s* 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. desember 2008 Skrevet 12. desember 2008 Det er i sånne tilfeller jeg er glad jeg har muligheten til å skylde på at jeg er døv.... Har ikke hørt om han, jeg heller?! Burde jeg være flau, tro? *gulp* Nei, ikke noe å være flau over. Jeg har bare spist på Villa Paradiso og de har ikke engang god pizza. De har bedre og billigere pizza rundt hjørnet. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Nei, ikke noe å være flau over. Jeg har bare spist på Villa Paradiso og de har ikke engang god pizza. De har bedre og billigere pizza rundt hjørnet. Så den fyren jobber på et sted som heter Villa Paradiso.... Da vet jeg litt mer (og skjønner at jeg ikke skal dit for å spise når jeg er i Oslo) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Skrevet 13. desember 2008 Næsj, jeg synes vel egentlig det er mer flaut og ganske avslørende å kjenne til slike. Du skal sitte og kjedeglo endel på TV for å få med deg sånne som han der;) Øh, nei. Du skal lese Magasine i Dagbladet for å kjenne til ham. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Skrevet 13. desember 2008 Du burde sparket han i kneskålene! Det mente kjæresten min også. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Skrevet 13. desember 2008 Det er mildt sagt provoserende. Og selvfølgelig er det ei Osloberte som har skrevet artikkelen. Viestad er helt totalt ubrukelig, og prøver seg som kjekkas og stuntkokk uten å lykkes, det hele blir bare patetisk i mine øyne. Ho der Osloberte har ikkje tatt med Terje Ness en gang!!! http://www.hagarestaurant.no/terje_ness.php Og ikkje har ho tatt med Kristofer Hovland heller. http://www.matogdrikke.no/content/view/2718/10167/ For ei patetisk kjerring! Hallo... Det som provoserer meg med fyren er at han stikker fram det enerverende trynet sitt over alt, og skal uttale seg om alt mulig som har med kokkeyrket eller matlaging å gjøre. Fyren er journalist og burde strengt tatt holdt seg til et yrket. 0 Siter
tonie Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Øh, nei. Du skal lese Magasine i Dagbladet for å kjenne til ham. Det gjør jeg, men matsidene pleier jeg å bla rett forbi. Jeg skal ta en titt på dem heretter:) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Skrevet 13. desember 2008 de har heller ikke nevnt Arne Brimi...?? Nei, og han er i det minste kokk. De har heller ikke nevnt Terje Næss, Geir Skeie eller Charles Tjessem, for den saks skyld. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Skrevet 13. desember 2008 Nei, ikke noe å være flau over. Jeg har bare spist på Villa Paradiso og de har ikke engang god pizza. De har bedre og billigere pizza rundt hjørnet. Hold opp du, a! Pizzaen på Villa Paradiso er helt konge. For ikke å snakke om lunsjsalatene de har der. Eneste pizzaen i by'n som kan måle seg med den, er på Hell's Kitchen, og den er visst nedlagt. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Skrevet 13. desember 2008 Det gjør jeg, men matsidene pleier jeg å bla rett forbi. Jeg skal ta en titt på dem heretter:) Matsidene er de første jeg leser. Robinson & Fredag først. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Skrevet 13. desember 2008 ''og dessuten leser jeg sjelden oppskriftene hans.'' Vel, jeg har både lest og prøvd, flere ganger - og blitt skuffa hver gang. Jeg er en sånn helt greit midt-på-treet-kokk, klarer meg fint til hverdags og kan klaske til med noe riktig godt innimellom. Og jeg _kan_ lese, er til og med nøye når jeg prøver nye oppskrifter. Og hans har jeg ikke fått til å stemme noen gang. Men-men, han kan jo ha vært utsatt for et komplott i avisa si, da, der de har kødda med oppskriftene før de gikk i trykken. Kanskje de som leser korrektur hater ham like mye som meg, og så føkker de til oppskriftene hans på pur faen? *gliser* 0 Siter
morsan Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Kanskje de som leser korrektur hater ham like mye som meg, og så føkker de til oppskriftene hans på pur faen? *gliser* ''Kanskje de som leser korrektur '' *tørker lattertårer* 0 Siter
tonie Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Matsidene er de første jeg leser. Robinson & Fredag først. Jeg tror bestemt at du er mer enn middels interessert i mat. Selv er jeg nok litt under middels:) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Skrevet 13. desember 2008 Jeg tror bestemt at du er mer enn middels interessert i mat. Selv er jeg nok litt under middels:) Jeg tror du har rett i begge deler. 0 Siter
morsan Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Jeg tror bestemt at du er mer enn middels interessert i mat. Selv er jeg nok litt under middels:) ''Jeg tror bestemt at du er mer enn middels interessert i mat'' Mitt absolutte inntrykk også:-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Det som provoserer meg med fyren er at han stikker fram det enerverende trynet sitt over alt, og skal uttale seg om alt mulig som har med kokkeyrket eller matlaging å gjøre. Fyren er journalist og burde strengt tatt holdt seg til et yrket. Eg syns han burde holdt seg unna det offentlige, så kunne han heller spillt "klovn" på private forspill i Asker & Bærum. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Det mente kjæresten min også. Det høres ut som om du har en fornuftig kjæreste. 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Kanskje de som leser korrektur hater ham like mye som meg, og så føkker de til oppskriftene hans på pur faen? *gliser* Det _kan_ se sånn ut. Ikke la meg starte fortellingen om appelsinanda... PJUK! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.