Faure Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Ja, gjør det i dag! Slutt å bry deg med å male ansiktet for at andre skal like deg mer. Det er ditt liv. Ikke la andre kontrollere deg. Om de ikke kan akseptere deg for den du er, er de ikke verd å samle på. 0 Siter
Gjest syns du bør gå å legge deg nå jeg Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Å ellers er alt vel med deg ?? 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Du er innmari kritisk... Mitt råd er heller - la folk gjøre som de vil, så lenge det får dem til å føle seg bra, og ikke skader noen.... 0 Siter
Faure Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Skrevet 13. desember 2008 Å ellers er alt vel med deg ?? Traff jeg et ømt punkt? 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 ''Slutt å bry deg med å male ansiktet for at andre skal like deg mer.'' Har du tenkt på at noen gjør det for sin egen skyld? 0 Siter
Faure Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Skrevet 13. desember 2008 ''Slutt å bry deg med å male ansiktet for at andre skal like deg mer.'' Har du tenkt på at noen gjør det for sin egen skyld? Ventet på et svar som ditt. Jo de gjør det for sin egen skyld, for å ha følelsen av at man ser bedre ut, for at andre skal like en lettere. 0 Siter
Gjest syns du bør gå å legge deg nå jeg Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Traff jeg et ømt punkt? Nei det gjorde du ikke Jeg er ei jente ja, men sminke er noe jeg ikke bruker. Eneste jeg bruker er maskara, for å få litt mer "liv i øynene" mine. Jeg mente at du ikke bør bry deg om hva andre gjør ... 0 Siter
pekkaline Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Jeg sminker meg heller i retning at _jeg_ skal like meg mere. Friske opp fargene i ansiktet er vel greit? 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Ventet på et svar som ditt. Jo de gjør det for sin egen skyld, for å ha følelsen av at man ser bedre ut, for at andre skal like en lettere. For noen er det kanskje sånn, men for de fleste er det nok slik at de gjør det for å like sitt eget ansikt bedre selv. 0 Siter
Faure Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Skrevet 13. desember 2008 Nei det gjorde du ikke Jeg er ei jente ja, men sminke er noe jeg ikke bruker. Eneste jeg bruker er maskara, for å få litt mer "liv i øynene" mine. Jeg mente at du ikke bør bry deg om hva andre gjør ... Synes du burde slutte med det. Jeg ser virkelig opp til damer som kan gå på byen uten å male seg i ansiktet. De utstråler selvsikkerhet. Ser jeg sminke i ansiktet til noen antar jeg at de enten har dårlig selvtillit, eller så er den høy, men proporsjonalt er intelligenskvotienten lav. 0 Siter
Faure Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Skrevet 13. desember 2008 Jeg sminker meg heller i retning at _jeg_ skal like meg mere. Friske opp fargene i ansiktet er vel greit? Jeg håper at du en gang greier å godta deg slik du er uten å måtte "friske" ting opp med sminke. 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Så hvorfor skal jeg la deg kontrollere meg, da? Nå bruker jeg faktisk nesten aldri sminke. Men om jeg bruker sminke eller ikke er da mitt valg. Det blir like feil å dømme noen for at de bruker sminke som for at de ikke gjør det. 0 Siter
Faure Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Skrevet 13. desember 2008 Så hvorfor skal jeg la deg kontrollere meg, da? Nå bruker jeg faktisk nesten aldri sminke. Men om jeg bruker sminke eller ikke er da mitt valg. Det blir like feil å dømme noen for at de bruker sminke som for at de ikke gjør det. Jeg misliker dem som skryter også. Å sminke seg blir det samme. Man forsøker å fremheve noe til noe mer enn hva det er. 0 Siter
Faure Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Skrevet 13. desember 2008 Du er innmari kritisk... Mitt råd er heller - la folk gjøre som de vil, så lenge det får dem til å føle seg bra, og ikke skader noen.... Det var bare en oppfordring... 0 Siter
Gjest mannebeinet Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Sukk. :-) Dette innlegget likte jeg, Faure. Tette hudens porer med ukjente stoffer er ikke bra. Klarer ikke fri med fra inntrykket av urenslighet. Vet ikke hvordan sammenhengen er mellom sminkebruk og selvbilde. Ikke godt å få sånn smørje i munnen når man kysser ei dame heller. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Jeg håper at du en gang greier å godta deg slik du er uten å måtte "friske" ting opp med sminke. Og hva skjer så den dagen? Har du godtatt deg selv fullt og helt slik du er? 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Du har helt rett i en ting; det er mitt liv, og mine valg - og jeg velger å fortsette å bruke lett sminke! 0 Siter
Faure Skrevet 13. desember 2008 Forfatter Skrevet 13. desember 2008 For noen er det kanskje sånn, men for de fleste er det nok slik at de gjør det for å like sitt eget ansikt bedre selv. Det er trist 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 De få gangene jeg sminker meg gjør jeg det for _min_ skyld, ikke for noen andres. Hvis man føler seg litt lite "fresh" en dag er det utrolig hvor mye en runde med mascara gjør for selvfølelsen! :-) 0 Siter
Gjest ViViola Skrevet 13. desember 2008 Skrevet 13. desember 2008 Det er trist Hvorfor henger du deg opp i dette? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.