Gå til innhold

Gave fra europris

Anbefalte innlegg

Gjest Litt i tvil jeg
Skrevet

Går det an å gi nattkjole fra europris i bursdagsgave til en venninne?

Skrevet

Selvfølgelig går det an. Alt går an. Jeg ville heller kjøpt ei flaske vin.

Bruker folk nattkjole?

Gjest Litt i tvil jeg
Skrevet

Bruker folk nattkjole?

Bra det går an da,jeg bruker nattkjole men bare sånne korte da,det er en kort dette også.

Skrevet

Bra det går an da,jeg bruker nattkjole men bare sånne korte da,det er en kort dette også.

Jeg har ikke brukt nattkjole siden jeg var 10 år, det var bare derfor jeg lurte på det.

Gjest en gave som ikke alltid passer nei.
Skrevet

Bruker folk nattkjole?

Alle drikker da ikke vin!!

Skrevet

Bruker folk nattkjole?

Ettersom alle alltid kjøper rødvin ville jeg heller hatt en nattkjole fra Europris.

Skrevet

Selvfølgelig drikker ikke alle vin! Men som jeg sa - JEG ville heller gått for ei flaske vin dersom det var til MIN venninne. Og siden jeg kjenner mine venninner veit jeg om de drikker vin eller ikke. :)

Skrevet

Ettersom alle alltid kjøper rødvin ville jeg heller hatt en nattkjole fra Europris.

Men dersom man kjenner venninna si godt, veit man jo hva slags vin hun drikker, og kjøper dermed det hun liker. ;)

Skrevet

Ok,jeg liker ikke å sove naken men regnet med at mange gjør det ; - )

Ok :) Så om hun ikke tilhører en religiøs sekt så er sjansen ganske stor for at hun foretrekker en flaske vin, eller champagne, er jo snart nyttårsaften.

Skrevet

Tja greit med nattkjole men kanskje ikke fra europris?

Skrevet

Nesten alle drikker vin!!!

Ikkje eg da.

Gjest Litt i tvil jeg
Skrevet

Tja greit med nattkjole men kanskje ikke fra europris?

Hehe okay,men den var stilig da.

Skrevet

Det må du begrunne.

Ok.

Ville du hatt en giftering kjøpt på Nille?

Gjest Litt i tvil jeg
Skrevet

Ok.

Ville du hatt en giftering kjøpt på Nille?

Det kan vel neppe sammenlignes,men om det så var "jada det ville jeg". Er ikke særlig matrealistisk av meg og mener det er tanken som teller.

Skrevet

Det kan vel neppe sammenlignes,men om det så var "jada det ville jeg". Er ikke særlig matrealistisk av meg og mener det er tanken som teller.

Poenget mitt er at det meste (tror eg) som de har på Europris, Nille, Sparkjøp o.l. er "jallavarer" av elendig kvalitet.

Derfor sammenligningen.

Personlig så er eg heller ikkje så materialistisk anlagt, men eg er _svært_ opptatt av kvalitet og godt håndtverk, men folk er forskjellige og de fleste handler på Europris o.l., så eg er vel ikkje akkurat representativ for folk flest i denna sammenhengen. :-)

Skrevet

Poenget mitt er at det meste (tror eg) som de har på Europris, Nille, Sparkjøp o.l. er "jallavarer" av elendig kvalitet.

Derfor sammenligningen.

Personlig så er eg heller ikkje så materialistisk anlagt, men eg er _svært_ opptatt av kvalitet og godt håndtverk, men folk er forskjellige og de fleste handler på Europris o.l., så eg er vel ikkje akkurat representativ for folk flest i denna sammenhengen. :-)

Europris har en god del merkevarer også faktisk. Hva er forskjellen på om du kjøper Bosch vindusviskere på Europris eller på en bensinstasjon? Eller om du kjøper Regatta redningsvest på Europris eller G-Sport?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...