Gå til innhold

Æsj, Tommen vant..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke at jeg hadde særlig sansen for noen av de to finalistene i Robinson, men etter den ekle oppførselen til Tommen i øyrådet (obstanasig svar til Juliana) ble han bare en motbydelig type...

Men jaggu vant han likevel... æsj.

AneM1365380603
Skrevet

Dumt at ikke Andrea kom til finalen. Datteren min håpet på George, for hun synes han ser så snill ut.

Jeg synes det var greit at Tommen vant.

Skrevet

Dumt at ikke Andrea kom til finalen. Datteren min håpet på George, for hun synes han ser så snill ut.

Det virket som han plutselig viste "sitt sanne jeg", følte jeg, og det var ikke noe hyggelig innsyn. Jaja, samma kan det være ;-)

AneM1365380603
Skrevet

Det virket som han plutselig viste "sitt sanne jeg", følte jeg, og det var ikke noe hyggelig innsyn. Jaja, samma kan det være ;-)

Jeg reagerte også på vrangsiden hans i den nevnte situasjonen. Ha så nesten farlig ut, he he. Det var like før min stemme gikk til Britt Carin. Hun var jo så blid og strålende under hele utspørringen.

Skrevet

Jeg skulle ønske han ikke vant.

Hvis det er noen "trøst" så har han nettopp gått personlig konkurs. Han hadde visst mye mer gjeld enn 300 000.

Skrevet

Jeg skulle ønske han ikke vant.

Hvis det er noen "trøst" så har han nettopp gått personlig konkurs. Han hadde visst mye mer gjeld enn 300 000.

Ingen trøst det da, unner vel ingen å gå personlig konkurs. :-(

Men leste også et intervju med ham i fredagens A magasin (vedlegg til Aftenposten) der han forteller at han etter Robinson har tatt en ny retning og satser på et yrke innen media... Bombe.

Skrevet

jeg håpet også på George. syns han virket som en sympatisk, og god kar :o)

Skrevet

Andrea hadde vært en verdig vinner

Skrevet

Sånne programmer ser jeg ikke på, men en kan jo ikke ha unngått å lese litt om ham i diverse aviser. Virker som temmelig selvopptatt, ufordragelig og ganske forutsigbar type, med Robinson-Christer som sitt store forbilde.

Skrevet

Sånne programmer ser jeg ikke på, men en kan jo ikke ha unngått å lese litt om ham i diverse aviser. Virker som temmelig selvopptatt, ufordragelig og ganske forutsigbar type, med Robinson-Christer som sitt store forbilde.

Enig!

Skrevet

Jeg holdt med Tommen, jeg, syns slett ikke han virket motbydelig :-) Jeg syns vel heller Juliana lite sympatisk... Men han ble litt krass under utspørringen, da ble jeg redd han røk ut :-|

Skrevet

''men en kan jo ikke ha unngått å lese litt om ham i diverse aviser. ''

Det har faktisk jeg unngått - av en eller annen merkelig grunn;-)

''med Robinson-Christer som sitt store forbilde.''

Er det så galt, da? Riktignok ble han riksklysa, men han har jo fått vist fram ganske mange sider ved seg selv i de årene som har gått siden da.

Skrevet

''men en kan jo ikke ha unngått å lese litt om ham i diverse aviser. ''

Det har faktisk jeg unngått - av en eller annen merkelig grunn;-)

''med Robinson-Christer som sitt store forbilde.''

Er det så galt, da? Riktignok ble han riksklysa, men han har jo fått vist fram ganske mange sider ved seg selv i de årene som har gått siden da.

Christer og hans like har noe selvforherligende over seg som jeg bare ikke klarer. Og denne Tommen virker enda sterkere slik.

Mulig jeg ikke har lest nok om Christer, men har jo fått med meg at han har flere "talenter" enn bare å ville bli kjent, da.

Skrevet

''Sånne programmer ser jeg ikke på, men en kan jo ikke ha unngått å lese litt om ham i diverse aviser''

Jo. Jeg aner ikke hvem dere snakker om. Har ikke sett en eneste episode av Robinson og har heller ikke giddet lese en eneste linje i avisa om det. :o)

Skrevet

''Sånne programmer ser jeg ikke på, men en kan jo ikke ha unngått å lese litt om ham i diverse aviser''

Jo. Jeg aner ikke hvem dere snakker om. Har ikke sett en eneste episode av Robinson og har heller ikke giddet lese en eneste linje i avisa om det. :o)

Passende dolektyre ;)

Skrevet

Jeg aner heller ikke hvem dette er - og jeg har ikke anstrengt meg for å unngå stoffet heller...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...