Gå til innhold

BipolarII...jeg visst

Anbefalte innlegg

Hei på du! :o)

Har tenkt på deg, og lurt på hvordan det står til med deg! Og om du har hørt noe fra nav enda (eller er jeg for optimist *s*). Jeg håper at du har det bra og at holder deg stabil mtp BP'en og?

Jeg og barna har det bedre enn på lenge. Det er utrolig rart å ikke ha stress og mas rundt seg. Jeg blir faktisk stressa av det.

Bekymrer meg imidlertid mtp jula, min eks maser om å komme til oss. Bruker ulike midler, bl.a ungene. Jeg har sagt klart ifra at det ikke er ok, men føler meg likevel ikke helt trygg på om han vil respekterere det. Vil ikke ha jula ødelagt i år.

Jaja, ville egentlig bare sende deg en liten "julehilsen" jeg, fordi jeg har tenkt på deg og lurt på hvordan det står til med deg :-)

*Klem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/320397-bipolariijeg-visst/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...