Gå til innhold

- Det begynte da vi ble gift


Faure

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ulvinnen

Er det du som er bloggeren?

Snakk om sytepave. Ta med deg kompisene dine på en guttefest, og ha det akkurat så primitivt som du ønsker.

Eller bli med i et mc-miljø. Der kan du oppleve fester på alle nivåer, fra ren rølp til galla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Patetisk med sytemenn

*ler* Det er helt patetisk å synes så synd om seg selv.

Kan ikke dere mannfolk bare klunke dere sammen til slike fester i blandt da? Og har dere det virkelig ikke for tiden fordi dere har damer?

Mister dere all ryggrad fordi dere får dame, eller har dere egentlig aldri hatt ryggrad?

Hva med både og da, det må da gå an å pynte seg visse tider og ha høytidelige sammenkomster andre tider.

Trodde ikke det var så unormalt jeg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler* Det er helt patetisk å synes så synd om seg selv.

Kan ikke dere mannfolk bare klunke dere sammen til slike fester i blandt da? Og har dere det virkelig ikke for tiden fordi dere har damer?

Mister dere all ryggrad fordi dere får dame, eller har dere egentlig aldri hatt ryggrad?

Hva med både og da, det må da gå an å pynte seg visse tider og ha høytidelige sammenkomster andre tider.

Trodde ikke det var så unormalt jeg da :)

It's good to be a nisseman!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det du som er bloggeren?

Snakk om sytepave. Ta med deg kompisene dine på en guttefest, og ha det akkurat så primitivt som du ønsker.

Eller bli med i et mc-miljø. Der kan du oppleve fester på alle nivåer, fra ren rølp til galla.

Nei! It's good to be a nissemann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hvor var det egentlig det butta?

Hvor har det blitt av alle gutta?"

- Lars Saabye Christensen

Forøvrig enig med Ulvinnen og "paptetisk med sytemenn" at det får være måte på å synes synd på seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå leste jeg riktignok ikke hele like nøye, men fikk jo med meg hovedinntryket:

''En tanke slår meg: Hva om vi herrer fikk damene til å avstå fra maten og stilen for én gangs skyld''

Tror ikke blogger og jeg lever i samme verden. For det første er det i min verden mennene vel så mye som damene som ønsker "stil" og god mat.

For det andre sier de fleste jeg kjenner til ja takk til begge deler - både enkle sammenkomster og stilige fester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå leste jeg riktignok ikke hele like nøye, men fikk jo med meg hovedinntryket:

''En tanke slår meg: Hva om vi herrer fikk damene til å avstå fra maten og stilen for én gangs skyld''

Tror ikke blogger og jeg lever i samme verden. For det første er det i min verden mennene vel så mye som damene som ønsker "stil" og god mat.

For det andre sier de fleste jeg kjenner til ja takk til begge deler - både enkle sammenkomster og stilige fester.

Helt enig med deg - tviler på at flertallet av menn i min omgangskrets tenker slik som bloggeren.

Dette var jo også litt av et sitat *humre*:

''Det har med damene å gjøre. Som Harald sier: ”Det begynte da vi ble gift. Damene tok kontroll.”

Han har nok et poeng der. Da vi kom inn i mer eller mindre stabile forhold, utviklet damene større ambisjoner hva mat, drikke og stil angår. Det skyldes nok både arv og miljø.

Damer er slik.

Og slik havnet vi på stilfest-kjøret, vi gutta også. Hadde vi vært en gammel ungkarsgjeng i dag, hadde samlingene garantert vært av enklere karakter. Nippe til ei kasse pils, liksom. Og prate skit. ''

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler* Det er helt patetisk å synes så synd om seg selv.

Kan ikke dere mannfolk bare klunke dere sammen til slike fester i blandt da? Og har dere det virkelig ikke for tiden fordi dere har damer?

Mister dere all ryggrad fordi dere får dame, eller har dere egentlig aldri hatt ryggrad?

Hva med både og da, det må da gå an å pynte seg visse tider og ha høytidelige sammenkomster andre tider.

Trodde ikke det var så unormalt jeg da :)

Nå representerer ikke akkurat Faure gjennomsnittsmannen tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Patetisk med sytemenn

Nå representerer ikke akkurat Faure gjennomsnittsmannen tror jeg...

*ler* Nei, har ikke inntrykk av det jeg heller.

Rundt meg så ser det i allefall ut til at folk kjører stilen Ole Brumm med "ja takk, begge deler" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med deg - tviler på at flertallet av menn i min omgangskrets tenker slik som bloggeren.

Dette var jo også litt av et sitat *humre*:

''Det har med damene å gjøre. Som Harald sier: ”Det begynte da vi ble gift. Damene tok kontroll.”

Han har nok et poeng der. Da vi kom inn i mer eller mindre stabile forhold, utviklet damene større ambisjoner hva mat, drikke og stil angår. Det skyldes nok både arv og miljø.

Damer er slik.

Og slik havnet vi på stilfest-kjøret, vi gutta også. Hadde vi vært en gammel ungkarsgjeng i dag, hadde samlingene garantert vært av enklere karakter. Nippe til ei kasse pils, liksom. Og prate skit. ''

Makan til tøffel. Tror dette sier mer om damen hans og forholdet dem i mellom enn om damer og menn i sin alminnelighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvem er det som hindrer dem i å prate skit rundt en kasse pils?

Hadde den typen menn fått bestemme alt, hadde livet stort sett bestått av nesten helt like, relativt grå hverdager

tror

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå leste jeg riktignok ikke hele like nøye, men fikk jo med meg hovedinntryket:

''En tanke slår meg: Hva om vi herrer fikk damene til å avstå fra maten og stilen for én gangs skyld''

Tror ikke blogger og jeg lever i samme verden. For det første er det i min verden mennene vel så mye som damene som ønsker "stil" og god mat.

For det andre sier de fleste jeg kjenner til ja takk til begge deler - både enkle sammenkomster og stilige fester.

''Tror ikke blogger og jeg lever i samme verden. For det første er det i min verden mennene vel så mye som damene som ønsker "stil" og god mat.

For det andre sier de fleste jeg kjenner til ja takk til begge deler - både enkle sammenkomster og stilige fester.''

Nemlig! Alt til sin tid.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Nei! It's good to be a nissemann!

Hvorfor svarer du på den måten? Ønsker du ikke kommentarer til innleggene dine?

Det er ikke vanskelig å putte deg på ignoreringslista.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor svarer du på den måten? Ønsker du ikke kommentarer til innleggene dine?

Det er ikke vanskelig å putte deg på ignoreringslista.

Du spurte om jeg var bloggeren. Det svarte jeg nei til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Du spurte om jeg var bloggeren. Det svarte jeg nei til.

At det nei-et gjaldt mitt spørsmål var ikke lett å skjønne så lenge du slang på det med Nissemannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det nei-et gjaldt mitt spørsmål var ikke lett å skjønne så lenge du slang på det med Nissemannen.

Ok, kunne gjort det litt klarere ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får helt prestasjonsangst når jeg leser dette! ja, jeg har venninner og slekt som disker opp når folk skal samles, men jeg tar det ganske med ro sjæl.er vel kanskje ikke typisk dame, da...eller? pils og potetgull og jeans funker flott for min del, bare jeg kan drikke cola i stedet (eller noe annet, siden jeg synes øl smaker grusomt ;)).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får helt prestasjonsangst når jeg leser dette! ja, jeg har venninner og slekt som disker opp når folk skal samles, men jeg tar det ganske med ro sjæl.er vel kanskje ikke typisk dame, da...eller? pils og potetgull og jeans funker flott for min del, bare jeg kan drikke cola i stedet (eller noe annet, siden jeg synes øl smaker grusomt ;)).

Kunne ønske alle var som deg så var det kanskje håp for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...