Gå til innhold

vi kaver og vi kaver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og sånn går no dagan ;)

Så koselig med julekonsert! Du synger i kor?

Ikke fullt så koselig når vi har hatt en hel bråta av dem... Julesangene blir litt oppbrukt på en måte.

Nei, jeg synger ikke i kor.

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• pekkaline

17

• tonie

3

• Lillemus

2

• trollemor;o)

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det kan komme godt med å ha en slik ro som du har :) Jeg skal også stresse ned snart *kremt*

upss..jeg må ta en telefonsamtale. ",)

Jeg vurderer å stresse litt mer til neste år. Jeg får liksom ikke den høytidsstemningen lenger. Kanskje den kommer hvis en stresser og hauser en hel masse og så endelig flater ut og lar roen senke seg? At det er kontrastene som må til.

Jaja...Men nå må du begynne å stresse ned snart. Slapp av i tærne og føl hvordan roen sprer seg oppover i kroppen. Pust dyyypt;)

Skrevet

Jeg fikk inspirasjon av innlegget ditt.. Nå er stua ferdig vasket og pyntet. Gamle blader og aviser er kastet, ting og tang som ikke hører hjemme på stua, er ryddet på plass. Hylla under salongbordet er tom!!!

Det eneste som mangler er treet og røde duker. Det skal på plass på mandag.

Takk skal du ha!!

Næmen så hyggelig da :) Høres ut som vi er like langt i stua, mangler treet og røde duker jeg også. Og en kjapp gulvask. Men når du sier dette: "Hylla under salongbordet er tom!!!" så vet jeg at det glemte jeg. Får ta det i morra ;) houhou ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...