Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg lånte en mandelkvern av vakuumtypen, og fulgte rådet ditt om å la det være litt fuktig under. Og det virket veldig bra. Har alltid trodd det må være helt tørt, sikkert derfor jeg ikke har fått det til før. Nå har jeg kjøpt en vakuumkvern, og driver og steker kransekaker til den store gullmedalje. (Er jeg heldig blir det litt til meg også.)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/320661-frosken-mandelkvern/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde den store kransebakekakedagen i går. Bakte tre sånne 18 ringers kaker, og syntes det tok mesteparten av dagen. Men så gikk jeg og kjøpte meg dampvasker, så nå har jeg vasket taket både i stuen og på kjøkkenet, og nå er jeg i gang med å "rense" sofaputene mine. Har ikke blitt vasket så mye til sammen de årene jeg har bodd her, som det siste døgnet...

Men nå tror jeg kanskje jeg snart er utslitt.

Bra at mandelkvernen fungerte. Hvis den begynner å løsne, så er det som regel fordi det har sneket seg noen små korn under gummien.

Du har en jobb å gjøre på psykiatri; prøv å overbevis j31 om at trening er verdt bryet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/320661-frosken-mandelkvern/#findComment-2648382
Del på andre sider

Jeg hadde den store kransebakekakedagen i går. Bakte tre sånne 18 ringers kaker, og syntes det tok mesteparten av dagen. Men så gikk jeg og kjøpte meg dampvasker, så nå har jeg vasket taket både i stuen og på kjøkkenet, og nå er jeg i gang med å "rense" sofaputene mine. Har ikke blitt vasket så mye til sammen de årene jeg har bodd her, som det siste døgnet...

Men nå tror jeg kanskje jeg snart er utslitt.

Bra at mandelkvernen fungerte. Hvis den begynner å løsne, så er det som regel fordi det har sneket seg noen små korn under gummien.

Du har en jobb å gjøre på psykiatri; prøv å overbevis j31 om at trening er verdt bryet.

Jeg slo deg på kransekakebaking: stekte fire kransekaker i går. Vasking er det verre med, ryddet opp på kjøkkenet etterpå og tørket over benken.

Er sånne damvaskere like fantastiske som de sier?

Er i gang med å prøve å overbevise j31 om at trening absolutt er verdt bryet, men det er en balansegang, vil ikke overdrive så jeg bare skremmer henne bort heller.

Men har ikke du noe å bidra med? Du har jo klart det før. (Bortsett fra ski-omvendelsen, da.)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/320661-frosken-mandelkvern/#findComment-2648427
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...