Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei kjære deg! Hvordan har du det?

Jeg håper at det er greit å være deg om dagen, og så håper jeg at du må få en skikkelig hyggelig jul.

Jeg vet at du sliter med å få diabetesen under kontroll så jeg skal ikke friste deg med varm sjokolade eller hjemlaget konfekt. Derimot sender jeg deg en stor deilig fantasifruktkurv som bugner av godsaker!

Over eteren sender jeg deg også mange varme tanker og gode ønsker for ditt nye år. Hvem vet, kanskje byr det seg en mulighet for et lite treff på den andre siden av fjellet!? Håpet er lysegrønt!

Gledelig jul til deg :o)

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/320820-skal/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk!! :) Diabetesen er under superkontroll den, for nå. Er mer stresset med å ikke vite når den kommer til å slutte med det... Er jo ikke det minste kontrollrik. 8-) Men har klart å legge det ganske godt fra meg for nå, og nyter min sjokolade, bare i litt mindre mengder og sammen med annet.

Har det bra, satt godt med ferie nå!

Håper du og får en fin og rolig jul og finner ut av både store og små ting etterhvert. I 2009 skal vi bli friskere fisker, ikke sant?

En kaffe eller varm sjokkis på denne siden av fjellene hadde vart kjempekoselig.

Varm juleklem!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/320820-skal/#findComment-2650386
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...