Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Eg har fortsatt ikkje lyd på pc`en, heldigvis!

Forresten så var ikkje det der "The Kids", det var en blanding av folk fra den drittgruppa og fra "Stage Dolls som var et bra band, gitaristen Torstein Flakne var med i begge banda, mens Terje Storlie på bass var ikkje med i "The Kids".

Dessuten så var "The Kids" oppløst for mange år siden da den melodien blei laga av Torstein Flakne og Dag Ingebrigtsen.

Dag Ingebrigtsen er den mest patetiske personen eg vet om (han tror han er Rocker) og han burde "mønstra på" Danskebåten for godt sammen med Jenny Jensen & Co. så kunne de spillt sviskene sine der.

*puke*

Forresten så var ikkje det der "The Kids", det var en blanding av folk fra den drittgruppa og fra "Stage Dolls som var et bra band, gitaristen Torstein Flakne var med i begge banda, mens Terje Storlie på bass var ikkje med i "The Kids".

Dessuten så var "The Kids" oppløst for mange år siden da den melodien blei laga av Torstein Flakne og Dag Ingebrigtsen.

Dag Ingebrigtsen er den mest patetiske personen eg vet om (han tror han er Rocker) og han burde "mønstra på" Danskebåten for godt sammen med Jenny Jensen & Co. så kunne de spillt sviskene sine der.

*puke*

Hehe, forventet ikke en tilbakemelding som dette. Tok du navnene utifra din hukommelse er jeg imponert!

Annonse

*puke*

*heheheheheehhehehehehehehhehe*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...