Gå til innhold

Barberte meg foran - hva nå!?!


Gjest Barbadensis

Anbefalte innlegg

Gjest Barbadensis

Vi har svømming i morra og jeg MÅ være med! Jeg barberte underlivet for første gang i begynnelsen av sommerferien, og ble så hekta. det er så utrolig deilig og befriende og jeg nekter å slutte med det. Og typen min blir såååå tent =)

Men aberet er at jentene i klassen/venninner osv vil merke at jeg har barbert meg i morra i svømminga. De kommer til å få store øyne, for sånt er ikke vanlig her. Jeg er spent på reaksjonen deres og gruer meg litt. Mange ser jo på dette som "horete", spesielt når en er like gammel som meg (15). Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Berthold Grünfeld

De vil nok reagere og du må regne med å få spørsmål. Men etter hvert vil det gi seg, tror jeg.

Hvorfor er typen din så tent på glattbarbert kjønn? Har du spurt ham. La oss i så fall høre hva som er så deilig med dette og som fører han til himmels av fryd.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Berthold Grünfeld

psykiater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kveldsol

De vil nok reagere og du må regne med å få spørsmål. Men etter hvert vil det gi seg, tror jeg.

Hvorfor er typen din så tent på glattbarbert kjønn? Har du spurt ham. La oss i så fall høre hva som er så deilig med dette og som fører han til himmels av fryd.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Berthold Grünfeld

psykiater

Godt spørsmål BG!

Hilsen en til som syns dette barberingsstyret er komisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er lurt å ta på en parykk!

Du risikerer å bli kasta på dør fordi de tror du har tatt feil av barneskolen og ungdomsskolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det er lurt å ta på en parykk!

Du risikerer å bli kasta på dør fordi de tror du har tatt feil av barneskolen og ungdomsskolen.

Fordelen med intimbarbering, er at da slipper man å stå der med "dotten" i postkassa!

..og det er jo fint...

*kveler et overtrøtt knis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Barbadensis

De vil nok reagere og du må regne med å få spørsmål. Men etter hvert vil det gi seg, tror jeg.

Hvorfor er typen din så tent på glattbarbert kjønn? Har du spurt ham. La oss i så fall høre hva som er så deilig med dette og som fører han til himmels av fryd.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Berthold Grünfeld

psykiater

Det sier seg jo selv. Ingen liker hår i maten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vil nok reagere og du må regne med å få spørsmål. Men etter hvert vil det gi seg, tror jeg.

Hvorfor er typen din så tent på glattbarbert kjønn? Har du spurt ham. La oss i så fall høre hva som er så deilig med dette og som fører han til himmels av fryd.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Berthold Grünfeld

psykiater

Hva _er_ det med deg for tiden??

Du spør og graver om hva som er så deilig med dette og hint, og en hel masse skrivefeil har du også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berthold Grünfeld

Hva _er_ det med deg for tiden??

Du spør og graver om hva som er så deilig med dette og hint, og en hel masse skrivefeil har du også...

Det er så mange av dere som forteller om alt det gode og fine dere opplever, eller har lyst til å oppleve. Det kunne være interessant å høre litt mer av de erfaringene dere har gjort. Ikke bare at jeg skal belære dere.

Det er riktig at det er blitt noen skrivefeil. Det skal fikses for fremtiden.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

B.Grünfeld

lege/psykiater

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så mange av dere som forteller om alt det gode og fine dere opplever, eller har lyst til å oppleve. Det kunne være interessant å høre litt mer av de erfaringene dere har gjort. Ikke bare at jeg skal belære dere.

Det er riktig at det er blitt noen skrivefeil. Det skal fikses for fremtiden.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

B.Grünfeld

lege/psykiater

Jeg skjønner det, men det er måten du spør på...

Jeg oppfatter det nesten som en fornærmelse, hvertfall slik du stilte spørsmålet til denne jenta.

Det med skrivefeilene bemerket jeg fordi jeg et øyeblikk begynte å lure på om det var noen som ga seg ut for å være deg. Du pleier nemlig skrive rimelig korrekt, og alltid vise respekt for den du svarer.

Det finnes mange måter å stille et spørsmål på, vet du. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...