Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest ninni

hei!

jeg har nettopp kommet hjem fra et opphold i sør-amerika under veldig sterk sol. det jeg lurer på er: jeg har to føflekker som ikke ser helt bra ut. den ene er på ryggen og er ganske stor, og når jeg får sol på den svulmer den opp som en slags blemme. den andre er i ansiktet, og det var på denne turen etter første eller andre dagen i solen (jeg brukte høy faktor) men ikke sun-block) at denne ble større og blodfylt. etterhvert kom jeg borti den, og den begynte å silblø. så ble det skorpe, men det skulle ikke mye til før den begynte å blø igjen. etter en uke falt på en måte hele føflekken av, og det var en ny, bittelitt mindre, under.

lurer derfor på om dette er ufarlig, eller om det er tegn på at jeg kanskje bør få fjernet disse? jeg er 20 år. vet at bestefar hadde noen ondartede føflekker i ansiktet. er dette i så tilfelle arvelig på noen måte?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/32179-rare-f%C3%B8flekker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...