Gå til innhold

Vitaepro


Luska

Anbefalte innlegg

Er det noen som har prøvd dette produktet og vil dele noen erfaringer med meg? Jeg er skeptisk til "alt", derfor vil jeg gjerne høre litt fra noen som bruker produktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bestillt vitæpro men ikke fått ennå.

Mannen min har fått det anbefalt av fysioterapeuten sin pga kronisk sene betennelse i skulder og armer.

Fysioterapeuten sier at det er det eneste produktet hvor hun virkelig ser forbedring hos pasientene. Det fleste andre antioksidant produkter gir ikke synlig effekt på slike plager.

Er spent på resultatene hos mannen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestillt vitæpro men ikke fått ennå.

Mannen min har fått det anbefalt av fysioterapeuten sin pga kronisk sene betennelse i skulder og armer.

Fysioterapeuten sier at det er det eneste produktet hvor hun virkelig ser forbedring hos pasientene. Det fleste andre antioksidant produkter gir ikke synlig effekt på slike plager.

Er spent på resultatene hos mannen min.

Neiiii få avbestilt de fælighetene med en gang. Har du ikke sett reklamene på tv? De innyder ikke troverdighet akkurat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...