Gå til innhold

Muskelspenninger


Gjest sletta

Anbefalte innlegg

Gjest sletta

Hei Sliter veldig med muskelspenninger i hals/nakke område. Nå har det blitt så ille at jeg ikke får ned vanlig mat lenger. Det er akkurat som lukkemuskelen i halsen ikke virker normalt fordi musklene rundt er så spent og nærmest har hengt seg opp. Har du vært borti noe lignende og hva bør jeg gjøre. Både akutt og på sikt. Ser frem til å høre fra deg. MVH anne-lise

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Melba1365380968

Hei,

jeg har selv problemer med muskelspenninger i hals/nakke, og får dermed ikke spist ordentlig. Det som hjelper meg er ukentlige timer hos psykomotorisk fysioterapeut. Her får jeg behandling som gjør at jeg klarer å slappe av i hele "systemet". Har erfaring med at hvis jeg først klarer å slappe av i magen og puste ordentlig, så slipper spenningene i hals/nakke av seg selv.

Kan anbefale dette på det sterkeste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 15 år senere...
Minis7687
Gjest sletta skrev (På 9.1.2009 den 12.36):

Hei Sliter veldig med muskelspenninger i hals/nakke område. Nå har det blitt så ille at jeg ikke får ned vanlig mat lenger. Det er akkurat som lukkemuskelen i halsen ikke virker normalt fordi musklene rundt er så spent og nærmest har hengt seg opp. Har du vært borti noe lignende og hva bør jeg gjøre. Både akutt og på sikt. Ser frem til å høre fra deg. MVH anne-lise

Fant du ut av dette? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minis7687 skrev (28 minutter siden):

Fant du ut av dette? 

Tråden er 15 år gammel, så det er helt usannsynlig at du får svar. Når det står "gjest" foran brukernavnet, er det ikke i bruk lenger. Teoretisk kan det være en som bare har byttet brukernavn, men etter all sannsynlighet er spørsmålet stilt av en som ikke har vært her siden ca. 2009. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minis7687
laban skrev (48 minutter siden):

Tråden er 15 år gammel, så det er helt usannsynlig at du får svar. Når det står "gjest" foran brukernavnet, er det ikke i bruk lenger. Teoretisk kan det være en som bare har byttet brukernavn, men etter all sannsynlighet er spørsmålet stilt av en som ikke har vært her siden ca. 2009. 

Takk for at du informerer meg. Helt ny på dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minis7687 skrev (Akkurat nå):

Takk for at du informerer meg. Helt ny på dette. 

Alt i orden 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...