Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det kjøpte jeg i dag. Det rare er at siden det står _uten_ sukkerstrø så tenker jeg at Hm, er det egentlig kanskje litt sunt? Når det er uten dette sukkeret altså.

1/Herregud, for et salgstriks, og jeg bet på. Hva tenker dere når dere hører Seigmenn uten sukkerstrø?

2/ Jeg har foreløpig gitt opp kampen om å få en god døgnrytme. Jeg er stressa, anspent og oppgitt for å få sove. Så sånn er det.

Det var det jeg hadde å melde.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/321904-seigmenn-uten-sukkerstr%C3%B8/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mirakelet

Ikke sikkert alle liker sukkerstrøet, det knaser på tenna, og sukkeret gir jo ekstra kalorier, tror du sparer noen få kalorier... men så veldig mye sunnere tviler jeg på det er. Fordelen med seigmenn er at det ikke er fett i dem, noe som det er flust av i sjokolade.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...