Gå til innhold

Forslag til nytt forum

Anbefalte innlegg

Gjest optimistet

Nattforum.

Der ting som dreier seg om livet og det å være til kan diskuteres. Åpent fra midnatt til 06.00 om morgenen.

Forslag til fagperson: en med kompetanse for eksistensielle spørsmål. En med innsikt i eksistensfilosofi og psykologi.

Hvorfor et nattforum. De lange nettene utløser mange tanker, og mange kommer i kontakt med de dypere lagene i en selv som medfører angst, og behov for å diskutere rundt temaene som er nevnt.

Jeg ville ha betalt.

hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/321905-forslag-til-nytt-forum/
Del på andre sider

Fortsetter under...

1. Tror ikke de har tekniske muligheter til å sperre for tilgang mellom klokkeslett.

2. Etter nattaktiviteten her å dømme så vil det forumet forbli ganske taust. Vil slenge innom en eller annen tenker eller fyllik, men langt fra nok til å rettferdigjøre å ha et eget forum for det.

Gjest Ulvinnen

Så de som er godt i gang med en samtale litt før 06:00 ville måtte vente til etter midnatt igjen med å kunne skrive videre?

Jeg skjønner ønsket ditt om å kunne få svar fra en fagperson om natten, men ikke hvorfor det skal foregå på et eget forum som må være stengt på dagtid.

Natten er en særdeles dårlig tid til å gå inn i slik problematikk, etter min erfaring. En er ikke så konstruktiv da. Angsten får snakke. Man bør ikke nære for mange slike tanker på nattestider. Da skal en prøve å sove, og klarer en ikke det bør en heller stort sett avlede seg. Tror jeg.

• 2 uker senere...

Annonse

Gjest sort som natta/nattespøkelset

leter fortsatt etter liv her om natta...hvis du synes det er rette tid for en evt filosof,er det rart du ikke starter noe selv..

glemte at man ikke kan bruke samme nick på to innlegg,så nå retter jeg det opp...vil nødig bli blant verstingene her:P sorry,bare en forglemmelse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...