Gå til innhold

Sopp og Canesten


sos

Anbefalte innlegg

Var hos legen og fikk Canesten anbefalt for sopp, som han sjekket da jeg var der. Brukte det for 5 dager som anbefalt, fikk saa mensen, men naa har jeg faatt det tilbake.

a)Burde jeg brukt Canesten lengre og er det vanlig at det kommer tilbake?

b)Kan legen ha "sett feil" og at det egentlig er noe annet?

(kjonnssykdom eller er dette lite trolig?)

Haaper Dr. Moen kan svare.

Kan noen beskrive hvordan de har erfart sopp, og hvordan det ser ut ( litt hvit belegg).

Haaper paa snarlig svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sopp kanskje

Hei!

Jeg har bare et lite spørsmål.. jeg har fått noe slags hvitt belegg, og i tillegg så klør det noe. Har også fått en del "ekstra" utflod i forhold til det vanlige. Tror du dette er sopp?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mette H Moen, gynekolog

Ofte kan det være en god ide å ta en ekstra stikkpille omkring mensen hvor det gjerne kan komme en oppblomstring. Hvis legen har tatt prøve, bør du vel være sikker, men noen ganger er sopp så tydelig at det ikke er nødvendig å ta prøve. Du opplyser ikke din alder, men spesielt hos unge er det vanlig å sjekke for chlamydia samtidig. Sopp er hvit og klumpet (som pultost) uten lukt, medfører kløe.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...