Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

''''Når vi har medgang, kjenner våre venner oss. Når vi har motgang, kjenner vi våre venner.

John Churton Collins''''

Eg ber forøvrig deg og andre legge merke til følgende:

''Av: Mary Poppins - 14.01.2009 17:32

Re: NHD har du råd?

Jeg er enig med deg.

Det aller beste ville vært om ALLE sluttet å svare han, men desverre er det 3,4 stk som er bestemte på at de vil fortsette, så da blir total utfrysning desverre veldig vanskelig, men vel verdt et forsøk..

– Mary Poppins''

''Svar fra NHD: 14.01.2009 17:33

Re: NHD har du råd?

Det er ikke nok for en mobber å ha en liten fanklubb.

Det er motstanderne som gir næring til videre mobbing. –

Nils Håvard Dahl, psykiater''

Spesielt siste setning!

''Det er motstanderne som gir næring til videre mobbing.''

Det er altså DERE som gir næring til fortsatt mobbing av Mary Poppins, ikkje meg og mora2!

Noe å tenke på?

Du glemte denne da:

"Jeg mener totalslutt på respons. Kall det gjerne utfrysing."

Og forresten du har forsåvidt misforstått problemet totalt. Jeg mener ikke at dere skal slutte å svare han fordi da blir han borte. Jeg tror på ingen måte at jølsen er her fordi han synes det er så jævla hyggelig med deg og mora2. Men det handler om hva som er moralsk riktig, og ved å fortsette å være hyggelig viser man at man synes hans oppførsel er greit,

Jada jeg vet at du sier at du ikke synes noe om hans oppførsel med det må du isåfall vise.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/322229-til-mora2/page/2/#findComment-2668353
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...