Gå til innhold

Hvor lenge gikk dere med (tegnings) blødning ?


Nb!

Anbefalte innlegg

--------------------------------------------------------------------------------

Jeg begynte med rosa/rødlig blødning på lille nyttårsaften ifjor, å har til nå hatt det mer eller mindre i 2 uker og 2 dager. Hadde også en frisk blødning en natt, men ble da sjekket opp på sykehuset om det kunne være morkaken, men det var det ikke..

Jeg har åpning, men det har variert mellom 2-4, så de er visst ikke helt enige der, men modent er det iallefall..

Har hatt maserier i 4 uker, og ble strippet for snart 2 uker siden, men ingenting skjer, jeg er 40 uker idag...

Hvor lenge gikk dere med blødning?

Kan det hende at jeg kan måtte gå med det i 2 uker til, dersom jeg går på overtid?

*lei*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du åpning på 2 - 4, tror jeg at du føder i natt.

Lykke til!

Skulle ønsket at du hadde rett, men det er 2 uker siden (på mandag som kommer) at de sa jeg hadde 3-4 cm, å da strippet de med det samme, natten etterpå sa de 2-3 cm, på fredag som var så syns de det virket lukket, men fikk noen fingrer inn, men klarte ikke bestemme seg for hvor mange, eneste de sa var at det var like modent som for 2 uker siden, åpningen er vendt riktig og alt er mykt, men ingenting skjer for det om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest høstløv

Skulle ønsket at du hadde rett, men det er 2 uker siden (på mandag som kommer) at de sa jeg hadde 3-4 cm, å da strippet de med det samme, natten etterpå sa de 2-3 cm, på fredag som var så syns de det virket lukket, men fikk noen fingrer inn, men klarte ikke bestemme seg for hvor mange, eneste de sa var at det var like modent som for 2 uker siden, åpningen er vendt riktig og alt er mykt, men ingenting skjer for det om...

Jeg har født 4 barn, og en så stor åpning har alltid vært tegn på at fødselen var i gang.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har født 4 barn, og en så stor åpning har alltid vært tegn på at fødselen var i gang.

Lykke til!

Tusen takk for det, det må i det minste skje iløpet av de neste 2 ukene, for om 2 uker blir jeg satt igang...

Skulle bare ønske jeg hadde sluppet å gått såå lenge på samme viset, med blødninger og maserier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det, det må i det minste skje iløpet av de neste 2 ukene, for om 2 uker blir jeg satt igang...

Skulle bare ønske jeg hadde sluppet å gått såå lenge på samme viset, med blødninger og maserier..

Maserier er slitsomme!

Hvis du orker sex, så kan det føre til fortgang. Det virket ikke på meg de tre gangene jeg skulle føde, men på noen gjør det det!

Ellers er det lurt å være i aktivitet, gå små turer - det kan også få fart på sakene.

Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maserier er slitsomme!

Hvis du orker sex, så kan det føre til fortgang. Det virket ikke på meg de tre gangene jeg skulle føde, men på noen gjør det det!

Ellers er det lurt å være i aktivitet, gå små turer - det kan også få fart på sakene.

Lykke til :-)

Sex er ikke første prioritet for tiden, men vi har faktisk prøvd flere ganger, å det eneste så skjer her er at jeg får enda tettere maserier, ene kvelden varte de i 5 timer, med3-10 min mellomrom, for deretter bare å forsvinne igjen.

Jeg har også gått turer er akktiv hver dag, henger opp mye vått tøy, bøyer meg nedpå gulvet å henter det for så å henge det opp, har vasket vinduer, hus osv osv..

Til og med gått flere laaange turer, i det raskeste tempoet jeg klarte, men eneste jeg får ut av alt er vondt i bekkenet...

Men takk skal du ha ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex er ikke første prioritet for tiden, men vi har faktisk prøvd flere ganger, å det eneste så skjer her er at jeg får enda tettere maserier, ene kvelden varte de i 5 timer, med3-10 min mellomrom, for deretter bare å forsvinne igjen.

Jeg har også gått turer er akktiv hver dag, henger opp mye vått tøy, bøyer meg nedpå gulvet å henter det for så å henge det opp, har vasket vinduer, hus osv osv..

Til og med gått flere laaange turer, i det raskeste tempoet jeg klarte, men eneste jeg får ut av alt er vondt i bekkenet...

Men takk skal du ha ;-)

Ååååå - jeg kjenner meg så godt igjen i det du skriver! Det er en spennende tid. Har du barn fra før, eller er det den første?

Jeg gikk forresten lenge over tiden, så jeg vet hvordan det er å vente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå - jeg kjenner meg så godt igjen i det du skriver! Det er en spennende tid. Har du barn fra før, eller er det den første?

Jeg gikk forresten lenge over tiden, så jeg vet hvordan det er å vente...

Jeg har barn fra før, men har bare kommet meg til termin en gang før, da gikk jeg 5 dager over termin, å da funket heller ingenting, med de andre har jeg fått både 1 og 2 uker før..

Men det som er så frustrerende denne gangen er at jeg blør, og blør, og blør, å har alle mulige tegn på at ting birde begynt men ingenting skjer, å vi får ingen nattesøvn pga dette, en kveld denne mnd prøvde vi å gå på kino, for å endelig komme oss ut litt, å det endte med at jeg satt med tette maserier gjennom hele filmen med 3-5 min mellomrom, vomde var de også, men ikke sterke nok, eller varte lenge nok til at noen fødsel kom igang :/

Skal jeg gå sånn som dette i 2 uker til, så blir jeg tussete, ingen søvn, pga maserier hver eneste dag og natt, og blødning etter blødning...

Det nærmer seg jo heldigvis da, men det er tungt når det ble sånn som dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har barn fra før, men har bare kommet meg til termin en gang før, da gikk jeg 5 dager over termin, å da funket heller ingenting, med de andre har jeg fått både 1 og 2 uker før..

Men det som er så frustrerende denne gangen er at jeg blør, og blør, og blør, å har alle mulige tegn på at ting birde begynt men ingenting skjer, å vi får ingen nattesøvn pga dette, en kveld denne mnd prøvde vi å gå på kino, for å endelig komme oss ut litt, å det endte med at jeg satt med tette maserier gjennom hele filmen med 3-5 min mellomrom, vomde var de også, men ikke sterke nok, eller varte lenge nok til at noen fødsel kom igang :/

Skal jeg gå sånn som dette i 2 uker til, så blir jeg tussete, ingen søvn, pga maserier hver eneste dag og natt, og blødning etter blødning...

Det nærmer seg jo heldigvis da, men det er tungt når det ble sånn som dette...

Uff..Jeg syns dette hørtes både skummelt og tungt ut!

Tror jeg hadde ringt sykehuset og krev en skikkelig sjekk igjen.

Du kan dsa umulig gå slik i 2uker til. Da hadde enhver blitt tussete...

Ellers lykke til, veldig spennede! :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har barn fra før, men har bare kommet meg til termin en gang før, da gikk jeg 5 dager over termin, å da funket heller ingenting, med de andre har jeg fått både 1 og 2 uker før..

Men det som er så frustrerende denne gangen er at jeg blør, og blør, og blør, å har alle mulige tegn på at ting birde begynt men ingenting skjer, å vi får ingen nattesøvn pga dette, en kveld denne mnd prøvde vi å gå på kino, for å endelig komme oss ut litt, å det endte med at jeg satt med tette maserier gjennom hele filmen med 3-5 min mellomrom, vomde var de også, men ikke sterke nok, eller varte lenge nok til at noen fødsel kom igang :/

Skal jeg gå sånn som dette i 2 uker til, så blir jeg tussete, ingen søvn, pga maserier hver eneste dag og natt, og blødning etter blødning...

Det nærmer seg jo heldigvis da, men det er tungt når det ble sånn som dette...

Ønsker alt godt for deg den tiden som er igjen (håper den blir kort) - og en god fødsel!!!!

Nå må jeg stupe i seng! Natta! Håper du får sove i natt :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg har alltid tegningsblødning kommet i forbindelse med de første ekte riene, men jeg skjønner nå at dette altså kan trekke veldig ut.

Selv om fødselen ikke har startet ennå vil jeg tro at den modningen du nå gjennomgår gjør fødselsforløpet kortere og greiere når det først kommer i gang.

Uansett er det ikke lenge igjen nå!!! Lykke til.

Jeg har forresten 3 uker igjen til termin med nr. 4. Her er det foreløpig ingen tegn til fødsel :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hos meg har alltid tegningsblødning kommet i forbindelse med de første ekte riene, men jeg skjønner nå at dette altså kan trekke veldig ut.

Selv om fødselen ikke har startet ennå vil jeg tro at den modningen du nå gjennomgår gjør fødselsforløpet kortere og greiere når det først kommer i gang.

Uansett er det ikke lenge igjen nå!!! Lykke til.

Jeg har forresten 3 uker igjen til termin med nr. 4. Her er det foreløpig ingen tegn til fødsel :-(

Jeg venter også nr 4, har termin denne uken, men ingenting skjer denne gangen. Alle de andre gangene har det ikke skjedd noe før den dagen jeg skulle føde, men denne gangen skjer det i ukesvis, å det er slitende, men er ikke annet å gjøre enn å vente.

LYKKE TIL , når fødselen begynner ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tegningsblødning få timer før riene startet.

På første fødsel hadde jeg ingen blødning.

Jeg har heller ikke hatt noe på de andre, men denne gangen var veldig merkelig..

Har også hørt at det skjer timer eller dager før, er derfor det er sååå frustrerende at jeg har holdt det gående i over 2 uker nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...